Spara inmatad info i sök när man går tillbaks och vill söka på tex annan fras.

Spara inmatad info i sök när man går tillbaks och vill söka på tex annan fras.

När man är på https://www.sweclockers.com/forum/sok och har fyllt i/ändrat nåt/allt av användarnamn/tid och från trådar till inlägg forumdelar.
Och man har gjort en sökning och vill göra om e sökning med annan fras så klickar man ju bakåt i browsern och man ser då att allt har nollställts.
Då man som jag söker en hel del och i stort sett alltid fyller i användarnamn ändrar från trådar till inlägg och oftas ändrar tid/forumdel så är det rätt tröttsamt att man behöver fylla i/ändra allt detta igen.

Är detta nåt som går att fixa?

Skrivet av grizzly666:

När man är på https://www.sweclockers.com/forum/sok och har fyllt i/ändrat nåt/allt av användarnamn/tid och från trådar till inlägg forumdelar.
Och man har gjort en sökning och vill göra om e sökning med annan fras så klickar man ju bakåt i browsern och man ser då att allt har nollställts.
Då man som jag söker en hel del och i stort sett alltid fyller i användarnamn ändrar från trådar till inlägg och oftas ändrar tid/forumdel så är det rätt tröttsamt att man behöver fylla i/ändra allt detta igen.

Är detta nåt som går att fixa?

Hej,

Tack för din feedback.
Du menar att du skulle, nästa gång du navigerar in till /forum/sok ha kvar de gamla värdena du fyllde i sist du sökte?
Bara så jag förstår dig rätt.

Mvh // Anton

Njae inte riktigt.
Ett exempel.

Jag går till sök och fyller tex i detta och väljer detta i menyerna.
Sökfråga ekort
Användarnamn grizzly666
Hitta inlägg från * alla datum
Sök efter * inlägg

Sen söker på det men hittar inte det jag letade efter och då går bakåt i webläsaren dvs tillbaks till sök men INTE genom att ha tryckt på "sök i forumet" länken (är väl troligen samma sak dock).
Och då vill söka på e-kort istället för ekort men i övrigt exakt samma sök inställningar.

Jag söker då o då efter ett inlägg som jag själv vet att jag skrivit för x antal år sedan men inte kommer ihåg exakt vad jag skrev och vilka ord/etc jag använde och det kan ibland ta 5-6 försök.
Det är inget stort problem men är lite små irriterande när man letar efter 3-4 olika inlägg efter varandra.

Denna info/inställningar är inget som behövs sparas mer än nån/några minuter så det behöver inte finnas kvar när man navigerar till forum sök efter ett par dagar med andra ord.