Värdering av samling retro-spel till Gameboy

Permalänk

Värdering av samling retro-spel till Gameboy

Hallå Sweclockers,

Längesen jag skrev här men behöver nu hjälp. Jag har i julhelgen grävt fram en kartong med oöppnade/oanvända gameboy spel. Började googla för att få en uppfattning av samlingens värde men fann mig snart vilse. Vet inte om gameboy-kartonger varit inplastade från början, dessa är inte det men helt felfria.
Finns det några entusiaster här som kan uppskatta samlingens värde?
Obs! Vissa av spelen finns dubbletter till så pris/spel skulle uppskattas.

Duck Tales
R-type
Power Racer
Castle Vania II
Kwirk
QiX
Super Stars (Wrestling)
King of the Zoo
Solar Striker
Alleyway
Double Dragon II
Turrigon
Radar Mission
Burai Fighter
Boxle
Revenge of Gator
Kung Fu Master
Tennis
Shadow Warriors
Q-Bert
Snoopy's

Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av drummer92:

Hallå Sweclockers,

Längesen jag skrev här men behöver nu hjälp. Jag har i julhelgen grävt fram en kartong med oöppnade/oanvända gameboy spel. Började googla för att få en uppfattning av samlingens värde men fann mig snart vilse. Vet inte om gameboy-kartonger varit inplastade från början, dessa är inte det men helt felfria.
Finns det några entusiaster här som kan uppskatta samlingens värde?
Obs! Vissa av spelen finns dubbletter till så pris/spel skulle uppskattas.

Duck Tales
R-type
Power Racer
Castle Vania II
Kwirk
QiX
Super Stars (Wrestling)
King of the Zoo
Solar Striker
Alleyway
Double Dragon II
Turrigon
Radar Mission
Burai Fighter
Boxle
Revenge of Gator
Kung Fu Master
Tennis
Shadow Warriors
Q-Bert
Snoopy's

Tack!

Tittade snabbt på tradera så får du lite uppfattning sök vidare där på resten De flesta verkar ju finnas. Det är priset på de som är billigast jag skrev men de är inte sålda så dyrare kan ju vara svårt men borde ge en uppfattning. Har du kartongen dock som du nämner kan man ju klämma ut en del mer då kartongerna inte är lika vanligt. Tyvärr inget man blir rik på ännu, gameboy var populärt på sin tid, och det finns rätt många av alla spel på marknaden. Är ett fåtal som inbringar lite mer Eftersom man hittar inplastade kartonger på tradera om man går in under nytt/oanvänt så antar jag att dom såldes inplastade som nya.

Duck tales 99kr utan kartong / 259kr med kartong
R-type 123kr
Power racer 118kr
Kwirk 49kr
Qix 39kr utan kartong / 205kr med kartong

//Ethix

Visa signatur

uzumaki.se