Marknaden saknar en rubrik?

Permalänk
Medlem

Marknaden saknar en rubrik?

Ofta när jag säljer delar och ofta när jag söker delar, söker jag efter uppgraderingar. Många precis som jag säljer mb, ramminne och cpu ihop, vilket är logiskt eftersom det ofta hör ihop. Men när man skall välja rubrik finns det bara varje del för sig.
Det hade inte varit dumt om det funnits en rubrik typ "uppgraderingskit" eller liknande. Sedan kan man ju sälja varje del för sig i alla fall men dom flesta säljer ju helst det som ett kit i första hand.

God Fortsättning

Emil

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av EmilH:

Ofta när jag säljer delar och ofta när jag söker delar, söker jag efter uppgraderingar. Många precis som jag säljer mb, ramminne och cpu ihop, vilket är logiskt eftersom det ofta hör ihop. Men när man skall välja rubrik finns det bara varje del för sig.
Det hade inte varit dumt om det funnits en rubrik typ "uppgraderingskit" eller liknande. Sedan kan man ju sälja varje del för sig i alla fall men dom flesta säljer ju helst det som ett kit i första hand.

God Fortsättning

Emil

Hej,

Tack för din feedback.
Jag tar med mig detta och diskuterar internt.

Mvh // Anton

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W