Permalänk
Medlem

Dator innan nyår?

Hej ,

Tänkte kolla med er om någon vet hur det blir med leveranser veckan innan nyår alltså nästa vecka ?

Tänkte beställa delar för att bygga dator och som det ser ut nu så finns allt i lager hos inet. Tänkte lägga beställning på måndag den 24e dec. Undrar om det hinner komma typ tills fredag den 28e dec ? Kanske gå med snabb hemleverans ?

Permalänk
Medlem

Du får nog bäst svar genom att göra ett samtal till deras kundtjänst.

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem

Är det löningen du väntar på?
Det går att lägga en order och välja att betala mot faktura. Då behöver du betala inom 14 dagar. Och isåfall kan du lägga en order redan idag eller imorgon.

Permalänk
Medlem

Ringde de precis. De tror att det är möjligt men så klart det är ganska mycket röda dagar i mellan. Vi får se hur det blir.

Tack

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av LASERR00:

Ringde de precis. De tror att det är möjligt men så klart det är ganska mycket röda dagar i mellan. Vi får se hur det blir.

Tack

Skickades från m.sweclockers.com

ska jag va ärlig så finns det inte ens chans att du får din dator nästa. Eftersom jag själv beställt nya dator delar och allt fanns då hemma i lager den 10/12 förra veckan och lät inet bygga den och trodde jag kunde få före jul. men fick besked att datorn är klar idag och ska packas och skickas idag.

Visa signatur

9900k @ 5.0ghz | MSI 3090 Suprim X | G-Skill 32GB @ 4133mhz C16 | Gigabyte Z390 Aorus Master | Seasonic 1000W 80+ Titanium | Samsung 970 Evo 500GB | Phanteks Evolv X | Asus Swift PG279Q

Permalänk
Medlem

Men du kanske ska bygga den själv? då borde delarna hinna komma tycker jag.

Visa signatur

9900k @ 5.0ghz | MSI 3090 Suprim X | G-Skill 32GB @ 4133mhz C16 | Gigabyte Z390 Aorus Master | Seasonic 1000W 80+ Titanium | Samsung 970 Evo 500GB | Phanteks Evolv X | Asus Swift PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Canson:

Men du kanske ska bygga den själv? då borde delarna hinna komma tycker jag.

Ja precis, tänkte bygga själv allt jag behöver er att delarna kommer fram. Men jag tror de hinner eftersom jag tänkte välja snabb leverans. Hoppas på det bästa

Skickades från m.sweclockers.com