Jul/nyårsaftonslir

Permalänk
Avstängd

Jul/nyårsaftonslir

Hej,

Jag söker främst en eller flera personer (beroende på spel) att lira med på jul- och nyårsafton. Givetvis kan vi spela både före och efter dessa dagar om så önskas och om vilja finns.
Värt att nämna att det med största sannolikhet kommer att förtäras en hel del dryck båda aftnar, så antingen får du tolerera fylleri eller så får du mer än gärna haka på. Önskar att vi planerar spel och en tid då vi ska börja spela dessa dagar.

Jag spelar många olika spel och är inte främmande för att testa något nytt heller.

Spel som kan vara av intresse (Skill har ingen betydelse):
CSGO, Rocket League, ETS2, ATS, ROE, Rising World, Elite Dangerous, SC, Terraria, Project Zomboid, Minecraft, Civ V, Post Scriptum, Miscreated, Farming Simulator 2019, DayZ, Stormworks, The Division, Diablo 3, Life Is Feudal (YO/MMO), etc..

Discord/Teamspeak blir ett krav och gärna en duglig mikrofon så man slipper få flashbacks till 1800-talet. Ålder spelar inte så stor roll, men lämpligtvis 18+ (Min egen ålder är 30). Skicka PM eller lägg till på steam vid intresse.

Visa signatur

*Inlägg med reservation för eventuell censur av admin ;-)

Permalänk
Avstängd

Ja, det var ju tråkigt att det är snustorrt här. Nu har jag lagt till Escape From Tarkov på min spellista, så i fall någon skulle vilja spela tillsammans så hör av er. Gärna oftare än enstaka tillfällen i veckan.

Visa signatur

*Inlägg med reservation för eventuell censur av admin ;-)

Permalänk
Medlem

De flesta är nog rätt upptagna dom dagarna kan jag tänka mig. trodde tråden handlade om spel med jultema. tror duke nukem nuclear vinter är det där alla monster springer runt med tomte mössor

det här är första gången jag ser din tråd så den kanske försvann i horderna av alla reor

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Aka_The_Barf:

De flesta är nog rätt upptagna dom dagarna kan jag tänka mig. trodde tråden handlade om spel med jultema. tror duke nukem nuclear vinter är det där alla monster springer runt med tomte mössor

det här är första gången jag ser din tråd så den kanske försvann i horderna av alla reor

Underlättar om man läser tråden och inte bara antar

Visa signatur

*Inlägg med reservation för eventuell censur av admin ;-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiirozu:

Underlättar om man läser tråden och inte bara antar

kändes mest logiskt för mig att det handlade om jul spel. men man kan ju köra jul spel ihop där alla har jul utstyrsel.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Skrivet av Kiirozu:

Hej,

Jag söker främst en eller flera personer (beroende på spel) att lira med på jul- och nyårsafton. Givetvis kan vi spela både före och efter dessa dagar om så önskas och om vilja finns.
Värt att nämna att det med största sannolikhet kommer att förtäras en hel del dryck båda aftnar, så antingen får du tolerera fylleri eller så får du mer än gärna haka på. Önskar att vi planerar spel och en tid då vi ska börja spela dessa dagar.

Jag spelar många olika spel och är inte främmande för att testa något nytt heller.

Spel som kan vara av intresse (Skill har ingen betydelse):
CSGO, Rocket League, ETS2, ATS, ROE, Rising World, Elite Dangerous, SC, Terraria, Project Zomboid, Minecraft, Civ V, Post Scriptum, Miscreated, Farming Simulator 2019, DayZ, Stormworks, The Division, Diablo 3, Life Is Feudal (YO/MMO), etc..

Discord/Teamspeak blir ett krav och gärna en duglig mikrofon så man slipper få flashbacks till 1800-talet. Ålder spelar inte så stor roll, men lämpligtvis 18+ (Min egen ålder är 30). Skicka PM eller lägg till på steam vid intresse.

Är lätt på detta nästa jul (såg tråden först nu). Av de spel du nämner så är det endast The Division och CS GO jag har installerade. Har även massvis av andra multiplayerspel som jag lirar:
FIFA 19, Madden 19 (om du är sportintresserad)

Strategispel: Warcraft III Reign of Chaos och Frozen Throne, Starcraft I, Starcraft Brood Water, Starcraft II, Command and Conquer, Command and Conquer Red Alert, Command and Conquer Tiberian Sun, Command and Conquer Red Alert 2, Command and Conquer Generals, Command and Conquer Generals Zero Hour, Command and Conquer Red Alert 3, Command and Conquer Tiberius Wars, Command and Conquer Kane’s Wrath, Command and Conquer Twilight Wars, Emperior Battle For Dune

FPS: Counterstrike 1.6, Counterstrike Condition Zero, Counterstrike Source, Half Life 1, Half Life 2 Deathmatch, Unreal Tournament, Unreal Tournament 3, Team Fortress 2, Pubg, Battlefield 2, Battlefield 2 Special Forces, Battlefield 2142, Battlefield Bad Company 2, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield 1, Battlefield V, Star Wars Battlefront I, Star Wars Battlefront II, Call of Duty Modern Warfare, Call of Duty Modern Warfare II, Call of Duty Modern Warfare III, Call of Duty Black Ops I, Call of Duty Black Ops II, Call of Duty Black Ops III, Call of Duty Advanced Warfare, Call of Duty Ghosts, Call of Duty Infinite Warfare, Call of Duty WW2, Doom 4

Fightingspel: Mortal Kombat Komplete Edition, Mortal Kombat XL.

Intresserad av att lira något av ovanstående med mig under julledigheten 2019?!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

@Soldierofwar1985:

Du kan ju lägga till mig på steam redan nu om du känner för det, behöver inte väntas ett helt år om du skulle vilja spela innan dess. (Har samma namn på steam)

Av de spel du nämnde så är det egentligen bara CSGO som är intressant för mig, jag har flera av andra spel du nämnde men det är inget jag spelar direkt.. Av de jag inte har just nu är PUBG det som kan vara intressant att skaffa.

Visa signatur

*Inlägg med reservation för eventuell censur av admin ;-)

Permalänk
Skrivet av Kiirozu:

@Soldierofwar1985:

Du kan ju lägga till mig på steam redan nu om du känner för det, behöver inte väntas ett helt år om du skulle vilja spela innan dess. (Har samma namn på steam)

Av de spel du nämnde så är det egentligen bara CSGO som är intressant för mig, jag har flera av andra spel du nämnde men det är inget jag spelar direkt.. Av de jag inte har just nu är PUBG det som kan vara intressant att skaffa.

Kan verkligen rekommendera dig att skaffa Pubg! Sjukt bra spel (spännande, man får upp sin puls som bara den när man blir jagad av andra etc). Det är ett av de bättre spelen jag skaffade för cirka två år sedan!

Kommer adda dig ikväll på Steam!

Får se om jag hinner lira något denna vecka. Har sjuka barn hemma så då är min datatid kraftigt begränsad så att säga...