Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av MacAllan:

Ok då har jag installerat nightlyn och skriver detta efter att ha tryckt på Skriv svar.
Efter detta kommer jag stänga ner webbläsaren innan det skickas och starta upp den igen och gå in på SweC.

@Alling
Se på f**n, det funkade
När jag kom tillbaka till tråden och tryckte "Skriv svar" igen så tändes knappen "Återställ" (med en nice grön blinkning) och jag kunde återställa det som jag hade skrivit innan, dvs dom 2 första meningarna ovan.

Tack för din feedback! Kärnfunktionaliteten verkar åtminstone vara på plats.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Man måste även fråga sig: Om vi lägger till allt i snabbsvarsformuläret, är det då ett snabbsvarsformulär? (Nog för att jag personligen inte är så förtjust i en feature som ska uppmana användaren att posta snabba svar, snarare än genomtänkta och välskrivna. Brukar dock börja skriva mina inlägg i den rutan, men sällan posta dem därifrån. Så den skapar helt klart en vilja att skriva ett inlägg överhuvudtaget, vilket jag tycker är bra.)

Tycker det hade räckt med de vanligaste. Jag använder aldrig de extra, men fetstil och kursiv hade varit fint. Egentligen hade allt annat kunnat tas bort för att få en ännu snabbare snabbvy.

Jag använder det inte heller om jag vill skriva utförliga svar, och det är sällan jag skriver korta svar. Men jag upplever att det ger mig en bättre vy och helhetsbild över tråden och föregående inlägg jämfört med vad jag får i redigeringsläget. Där tar själva formuläret upp nästan hela skärmen och jag gillar inte att behöva sitta med två flikar i split screen för att hålla koll på vad det var i de långa inläggen som andra postat som jag ville referera till / svar på.

Timman är sen och det kändes som en ganska flummig formulering, men förhoppningsvis förstår du vad jag menar

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av serdyllon:

Tycker det hade räckt med de vanligaste. Jag använder aldrig de extra, men fetstil och kursiv hade varit fint. Egentligen hade allt annat kunnat tas bort för att få en ännu snabbare snabbvy.

Du kan inaktivera de utökade redigeringsverktygen – liksom samtliga andra features Better SweClockers erbjuder – i inställningsmenyn.

Citat:

Jag använder det inte heller om jag vill skriva utförliga svar, och det är sällan jag skriver korta svar. Men jag upplever att det ger mig en bättre vy och helhetsbild över tråden och föregående inlägg jämfört med vad jag får i redigeringsläget. Där tar själva formuläret upp nästan hela skärmen och jag gillar inte att behöva sitta med två flikar i split screen för att hålla koll på vad det var i de långa inläggen som andra postat som jag ville referera till / svar på.

Timman är sen och det kändes som en ganska flummig formulering, men förhoppningsvis förstår du vad jag menar

Yes, det gör jag definitivt. Märk väl att kortkommandona (Ctrl + B etc) fungerar även i snabbsvarsformuläret. Hjälper inte på surfplattan/telefonen, men åtminstone på datorn.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen

En milstolpe

I dagarna tog Better SweClockers över topplaceringen bland mina projekt, ordnade efter antal commits, från Achtung, die Kurve! (292 commits). Förutom Kurve ligger resten runt 100 commits eller mindre, om man undantar mitt examensarbete. Nu har jag dessutom precis pushat commit nummer 300 – det är (förstås) första gången något av mina projekt når den milstolpen.

Och jag har inga planer på att stanna här. Vill bara passa på att tacka alla som på olika sätt bidragit under åren som gått. Nu fortsätter resan mot ett ännu bättre SweClockers!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

@Alling: man får ju verkligen tacka och bocka för det fina jobbet du gör med Better SweClockers.
Får utbrott då jag sitter med telefonen (chrome) och inte kan köra ditt tillägg.

Så mången stora tack, och en trevlig helg.

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Du har ju rätt.

Det går inte att säga något annat. Har själv varit i precis samma sits att försöka använda de inbyggda redigeringsverktygen bara för att inse att jag måste gå till redigeringsläget. Det är inte en bugg, utan avsiktligt (liksom att utkast inte sparas i snabbsvarsvyn), och huvudskälet är att det inte finns någonting nice överhuvudtaget (programmeringsmässigt) med att implementera en kopia av de befintliga verktygen, som då måste hållas uppdaterad osv. Det är dock problematiskt att de utökade redigeringsverktygen infogas, men inte standardverktygen. Däremot kan jag skylla@swehunter2000.

Man måste även fråga sig: Om vi lägger till allt i snabbsvarsformuläret, är det då ett snabbsvarsformulär? (Nog för att jag personligen inte är så förtjust i en feature som ska uppmana användaren att posta snabba svar, snarare än genomtänkta och välskrivna. Brukar dock börja skriva mina inlägg i den rutan, men sällan posta dem därifrån. Så den skapar helt klart en vilja att skriva ett inlägg överhuvudtaget, vilket jag tycker är bra.)

haha, att ha alla edit verktyg i snabbsvarsfältet är ju typ det bästa som har hänt sedan fryst glass..

jag skulle helst slippa "nytt inlägg" sidan helt och hållet å göra alla mina svar i snabbsvarsfältet.. tycker inte den tjänar något syfte 😅

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av LINJEinc:

@Alling: man får ju verkligen tacka och bocka för det fina jobbet du gör med Better SweClockers.
Får utbrott då jag sitter med telefonen (chrome) och inte kan köra ditt tillägg.

Så mången stora tack, och en trevlig helg.

Kul att du uppskattar det! Förstår precis din frustration angående telefonen.

Det går att köra Better SweClockers i vilken webbläsare som helst, inklusive Chrome på Android och till och med Safari på iOS, men det är krångligt. Jag använder Userscript Proxy och, när jag inte är hemma, OpenVPN (eftersom jag av säkerhetsskäl inte kan ha Userscript Proxy öppen ut mot internet). Så när jag vill ha BSC i Chrome på Android aktiverar jag VPN med en sådan där liten tile i statusfältet som jag byggt med hjälp av Tasker. Tyvärr har jag inte orkat/hunnit skriva en bra guide till hur man gör, men det står på listan över saker jag ska göra någon gång™.

Att köra BSC i Firefox på Android är däremot enkelt! Se trådstarten.

Klicka för mer information
Visa mer
Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Jag beklagar om detta har tagits upp innan men när jag uppdaterade till version 3.10.0 (från en äldre 2.2.5) verkar markeringen som visar om en tråd är oläst i "Aktiva trådar" ha försvunnit. Har inställningen tagits bort eller är det Firefox som bråkar?

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Alling:

Nu händer det grejer, vill jag lova! Har det någon gång hänt er att ni skrivit/redigerat ett långt inlägg som sedan försvunnit pga uppkopplingsproblem, kraschad webbläsare, blåskärm, egen klantighet eller annan anledning? Detta har jag nu gett mig på att försöka skydda mot med funktionen Spara utkast automatiskt.

Tanken är att Better SweClockers regelbundet sparar innehållet i textrutan, och att detta utkast raderas när inlägget skickats in och sparats. Detta är lättare sagt än implementerat, varför jag nu behöver er hjälp att utvärdera hur bra det fungerar. Jag tänker då särskilt på er som är aktiva i tråden, typ @LemonIllusion, @Yatagarasu, @YamahaDGX630, @Soitora, @swehunter2000, @LINJEinc, @Freemax, @Lagers, @Mr_Lazy, @jnsson, @MacAllan, @Biberu, @fue, @serdyllon, @xooz, @xzv, @breakwin, @m4gnify. All feedback är högt uppskattad!

Observera att ni behöver installera Better SweClockers Nightly och inaktivera vanliga Better SweClockers för att få tillgång till nämnda feature.

Blev precis för första gången hjälpt av detta i verkligheten, när Chrome på min telefon valde att frysa och krascha mitt i ett inlägg!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Danielkm:

Jag beklagar om detta har tagits upp innan men när jag uppdaterade till version 3.10.0 (från en äldre 2.2.5) verkar markeringen som visar om en tråd är oläst i "Aktiva trådar" ha försvunnit. Har inställningen tagits bort eller är det Firefox som bråkar?

Oj, 2.2.5 är sannerligen oldschool (november 2017)!

Fick installera det för att förstå vad du menade, och ja, den funktion som hade bieffekten att olästa trådar markerades extra tydligt hette highlightUnreadPMs och finns inte kvar. Som namnet antyder implementerade jag den ursprungligen med PM i åtanke, men den påverkar även forumtrådar. Med några smärre justeringar är det en ganska bra feature, så det är inte alls omöjligt att den kommer tillbaka snart.

Under tiden kan du uppnå exakt samma effekt genom att gå till inställningsmenyn och klistra in koden nedan under Infoga egen CSS. (Glöm inte att kryssa i rutan också!)

#threadList-1 h2 { font-weight: normal; } #threadList-1 tr.hasUnreadPosts, #threadList-1 tr.hasUnreadPosts h2 { font-weight: bold; } #threadList-1 tr.hasUnreadPosts td.status { box-shadow: inset 5px 0 0 0 #d96b0f; }

Skulle personligen bara ta den grönmarkerade delen dock, då trådarna får sin status först efter sidladdning, vilket gör att effekten dröjer några tiondelar av en sekund.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

@Alling: Jättetack för svaret, la till koden under Infoga egen CSS och det funkar alldeles utmärkt!

Haha, jaså det var så längesen jag uppdaterade?

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Alling:

Blev precis för första gången hjälpt av detta i verkligheten, när Chrome på min telefon valde att frysa och krascha mitt i ett inlägg!

Och nu igen när jag fick blåskärm medan jag skrev de sista orden i ett ganska långt inlägg. Spara utkast automatiskt är typ det bästa sedan skivat bröd! 😍

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Danielkm:

Haha, jaså det var så längesen jag uppdaterade?

Tja … jag skapade den här tråden i samband med att jag släppte v3.0.0, så du har lyckats undgå uppdatering i åtminstone nio månader.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

@Alling En sak som jag har irriterat mig på gällande följda trådar är att ikonen för olästa inlägg försvinner när man gått in i tråden trotts man har fler sidor som man inte läst i tråden.

Ex.
Jag följer en tråd som har 3 nya sidor sen sist, jag går in och läser en sida och har då 2 olästa sidor kvar.
Om jag då klickar på "följda trådar" igen så är ikonen för olästa meddelande i den tråden släckt och indikerar att jag läst allt, trotts att jag fortfarande har 2 olästa sidor kvar.

Är detta något BSC kan fixa så att ikonen för olästa inlägg inte släcks förrän man läst alla sidor?

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av MacAllan:

@Alling En sak som jag har irriterat mig på gällande följda trådar är att ikonen för olästa inlägg försvinner när man gått in i tråden trotts man har fler sidor som man inte läst i tråden.

Ex.
Jag följer en tråd som har 3 nya sidor sen sist, jag går in och läser en sida och har då 2 olästa sidor kvar.
Om jag då klickar på "följda trådar" igen så är ikonen för olästa meddelande i den tråden släckt och indikerar att jag läst allt, trotts att jag fortfarande har 2 olästa sidor kvar.

Är detta något BSC kan fixa så att ikonen för olästa inlägg inte släcks förrän man läst alla sidor?

Oj … det låter spontant inte som något som skulle vara praktiskt genomförbart i Better SweClockers. Vi ser i princip bara detta för varje tråd under t ex Följda trådar:

<tr class="row forumThread hasParticipated hasUnreadPosts" data-thread="{'threadid':1540421,'replyCount':11299,'firstTimestamp':1544290015,'lastTimestamp':1569350479,'isOpen':true,'isSticky':true}" data-perms="{'auth.is_mod':false}" itemprop="itemListElement" >

Har bara kollat lite snabbt, men såvitt jag kan se finns det ingenting vi kan använda för att avgöra om man har olästa sidor. Vi kan se om servern tycker att man har olästa inlägg, men det är nog allt.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Oj … det låter spontant inte som något som skulle vara praktiskt genomförbart i Better SweClockers. Vi ser i princip bara detta för varje tråd under t ex Följda trådar:

<tr class="row forumThread hasParticipated hasUnreadPosts" data-thread="{'threadid':1540421,'replyCount':11299,'firstTimestamp':1544290015,'lastTimestamp':1569350479,'isOpen':true,'isSticky':true}" data-perms="{'auth.is_mod':false}" itemprop="itemListElement" >

Har bara kollat lite snabbt, men såvitt jag kan se finns det ingenting vi kan använda för att avgöra om man har olästa sidor. Vi kan se om servern tycker att man har olästa inlägg, men det är nog allt.

Ok, det var ju synd.
Men i praktiken så har man ju olästa inlägg om man inte varit inne på alla sidorna.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av MacAllan:

Ok, det var ju synd.
Men i praktiken så har man ju olästa inlägg om man inte varit inne på alla sidorna.

Mm, men tycker servern det? Svårt att säga utan tillgång till källkoden.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Mm, men tycker servern det? Svårt att säga utan tillgång till källkoden.

Ok, tittade lite närmre på detta och öppet kuvert i följda trådar tycks betyda "nya inlägg sen förra besöket" och inte olästa inlägg.
Då har jag missförstått indikeringen eftersom jag alltid trott öppet kuvert betyder olästa inlägg.

Permalänk
99:e percentilen

Better SweClockers v3.11.0

  • Better SweClockers sparar nu automatiskt utkast i redigeringsläget för att skydda mot krascher, strömavbrott och dylikt. Har redan räddat mig flera gånger när datorn eller webbläsaren kraschat mitt i ett långt inlägg! Funktionen är aktiv som standard men kan förstås stängas av genom att gå in i inställningarna och kryssa ur Spara utkast automatiskt. Denna feature var riktigt klurig att implementera och fungerar inte helt perfekt, så all feedback uppskattas!

  • Lagt till tooltips på trådstatusikonerna i forumets översiktsvyer, till exempel under Aktiva trådar (demovideo nedan).

  • Lagt till en knapp för att omvandla alla mellanslag i markerad text till hårda mellanslag. Den ligger till höger om matematikknapparna.

  • Lagt till en knapp för blockcitat ([bq]).

  • Fixat en bugg som gjorde att Better SweClockers kraschade i bakgrundsflikar i Firefox (t ex om man mittenklickade på en länk).

  • Fixat en bugg som gjorde att textrutan scrollade längst ner varje gång man klickade på något av de avancerade redigeringsverktygen i Chrome. (Äntligen!)

  • Och så några mindre förbättringar.

Demo: Tooltips på trådstatusikoner

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av MacAllan:

Ok, tittade lite närmre på detta och öppet kuvert i följda trådar tycks betyda "nya inlägg sen förra besöket" och inte olästa inlägg.
Då har jag missförstått indikeringen eftersom jag alltid trott öppet kuvert betyder olästa inlägg.

Enligt @Dimestam betyder det (eller är iallafall tänkt att betyda) "Tråden har olästa inlägg" – åtminstone var det så för fyra år sedan. Kan ju ha ändrats sedan dess, förstås.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Enligt @Dimestam betyder det (eller är iallafall tänkt att betyda) "Tråden har olästa inlägg" – åtminstone var det så för fyra år sedan. Kan ju ha ändrats sedan dess, förstås.

Jo det är väl den tanken med en sådan funktion, men tyvärr fungerar den som "nya inlägg sen senaste besök".

Som jag skrev innan gjorde jag lite test och kuvertet stängs när man varit inne i tråden (oavsett om man läst alla sidor) och öppnas inte förrän det kommit nya inlägg sen man varit inne i tråden.
Men om man trycker på det stängda kuvertet (och har olästa sidor) kommer man till första olästa sida.

Detta innebär att kuvertet i sin helhet (öppet eller stängt) fungerar som "gå till första olästa" och visningen av öppet resp. stängt kuvert innebär "nya inlägg sen senaste besök".

@Dimestam får nog skriva om den FAQ du länkar till

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av MacAllan:

Jo det är väl den tanken med en sådan funktion, men tyvärr fungerar den som "nya inlägg sen senaste besök".

Som jag skrev innan gjorde jag lite test och kuvertet stängs när man varit inne i tråden (oavsett om man läst alla sidor) och öppnas inte förrän det kommit nya inlägg sen man varit inne i tråden.
Men om man trycker på det stängda kuvertet (och har olästa sidor) kommer man till första olästa sida.

Detta innebär att kuvertet i sin helhet (öppet eller stängt) fungerar som "gå till första olästa" och visningen av öppet resp. stängt kuvert innebär "nya inlägg sen senaste besök".

@Dimestam får nog skriva om den FAQ du länkar till

Mycket bra undersökt! Vi avvaktar väl ett tag; sedan kanske det är läge att justera de nya tooltipsen i BSC åtminstone.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Nu händer det något igen! Denna uppdatering innehåller ett helt gäng nya funktioner och förbättringar:

  • @Soitoras mörka tema laddas nu in från rätt ställe.

Hur får man till Soitoras mörka tema på Swec? Kollat i inställningar men får bara mörkt tema i TM-inställningarna. Om jag förstår rätt ska man klistra in koden härifrån på rätt ställe.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av yrfhar:

Hur får man till Soitoras mörka tema på Swec? Kollat i inställningar men får bara mörkt tema i TM-inställningarna. Om jag förstår rätt ska man klistra in koden härifrån på rätt ställe.

Du ska bara behöva gå till inställningarna och välja Soitoras mörka tema istället för Blargmodes mörka tema under Mörkt tema. Sedan kan du klicka på den mörka fliken högst upp, till höger om navigeringsflikarna, för att aktivera det.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Oj, 2.2.5 är sannerligen oldschool (november 2017)!

Fick installera det för att förstå vad du menade, och ja, den funktion som hade bieffekten att olästa trådar markerades extra tydligt hette highlightUnreadPMs och finns inte kvar. Som namnet antyder implementerade jag den ursprungligen med PM i åtanke, men den påverkar även forumtrådar. Med några smärre justeringar är det en ganska bra feature, så det är inte alls omöjligt att den kommer tillbaka snart.

Under tiden kan du uppnå exakt samma effekt genom att gå till inställningsmenyn och klistra in koden nedan under Infoga egen CSS. (Glöm inte att kryssa i rutan också!)

#threadList-1 h2 { font-weight: normal; } #threadList-1 tr.hasUnreadPosts, #threadList-1 tr.hasUnreadPosts h2 { font-weight: bold; } #threadList-1 tr.hasUnreadPosts td.status { box-shadow: inset 5px 0 0 0 #d96b0f; }

Skulle personligen bara ta den grönmarkerade delen dock, då trådarna får sin status först efter sidladdning, vilket gör att effekten dröjer några tiondelar av en sekund.

Tack för fixen! Det var bland det första jag märkte och saknade när jag fixade Better Sweclockers. Fixen fungerar alldeles utmärkt för det förinställda mörka temat (Blargmodes), men med Soitoras så blir det istället en grå box-shadow som nästan inte går att urskilja :/ Går det att lösa på något sätt?

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Ljusskygg
Skrivet av pellen:

Tack för fixen! Det var bland det första jag märkte och saknade när jag fixade Better Sweclockers. Fixen fungerar alldeles utmärkt för det förinställda mörka temat (Blargmodes), men med Soitoras så blir det istället en grå box-shadow som nästan inte går att urskilja :/ Går det att lösa på något sätt?

Hej @pellen!

Jag har redan färgsatt detta men ifall det är för otydligt så kan du infoga en liknande CSS snutt, skillnaden är bara att du måste var mer specifik så att den överskrider min kod.

Detta exemplet hade fungerat för dig:

#threadList-1 tr.hasUnreadPosts td.cell.status { box-shadow: inset 5px 0 0 0 #HEXKOD !important; }

Tänk bara på att du måste ändra #HEXKOD till det värde du vill ha, vill du ha samma färg som "Sweclockers Orange" så kan du antigen köra med #F47447 eller köra variabel referens var(--xhs-orange)

Säg till om du vill ha hjälp med något mer relaterat till mitt tema.

Tips på en bättre färg och liknande uppskattas alltid, för mig kanske det ser bra ut men en annan med annan skärm, inställningar och ögon kan det kännas helt annorlunda!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Soitora:

Hej @pellen!

Jag har redan färgsatt detta men ifall det är för otydligt så kan du infoga en liknande CSS snutt, skillnaden är bara att du måste var mer specifik så att den överskrider min kod.

Detta exemplet hade fungerat för dig:

#threadList-1 tr.hasUnreadPosts td.cell.status { box-shadow: inset 5px 0 0 0 #HEXKOD !important; }

Tänk bara på att du måste ändra #HEXKOD till det värde du vill ha, vill du ha samma färg som "Sweclockers Orange" så kan du antigen köra med #F47447 eller köra variabel referens var(--xhs-orange)

Säg till om du vill ha hjälp med något mer relaterat till mitt tema.

Tips på en bättre färg och liknande uppskattas alltid, för mig kanske det ser bra ut men en annan med annan skärm, inställningar och ögon kan det kännas helt annorlunda!

Fungerade perfekt, tack!

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
99:e percentilen

Better SweClockers v3.12.0

  • Lagt till en funktion som gör att man inte behöver skriva in sin plats varje gång man skapar en annons.

  • Fixat en bugg som gjorde att knappen för att citera signatur inte alltid fick plats.

  • Fixat en bugg som gjorde att Skickades från m.sweclockers.com alltid togs bort, oavsett om man hade valt det eller ej.

Har även lagt till väldigt grundläggande CI, så att jag inte ska råka pusha kod som inte ens kompilerar.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen

Better SweClockers v3.13.0

  • Spara utkast automatiskt bör nu inte tjata om att återställa inlägg efter att man bekräftat sin önskan att navigera bort från redigeringsläget (genom att klicka Leave page eller dylikt). Om Fråga vid navigering från redigeringsläge är inaktiverat, så att man inte får möjlighet att bekräfta sin bortnavigering, ska utkast däremot sparas när man navigerar bort.

  • Har fixat en klantig bugg som gjorde att länken Mina inlägg inte infogades.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Älskar detta tema som definitivt förhöjer upplevelsen av Sweclockers. Men skulle du inte också kunna lägga till emojis till den förbättrade editorn? Sweclockers är en av ytterst få forum på nätet där man manuellt måste lägga till dessa när man skriver och jag kan inte så många sådana teckenkombos i huvudet!

Sen stör jag mig på att det mörka temat återgår till det ljusa vid 07 även fast jag manuellt valt mörkt tema. Skulle gärna se att det mörka var permanent val ifall jag manuellt togglat på det!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version