Permalänk
Medlem
Skrivet av Freemax:

@albanach, @faffa
Detta tycker jag är en fantastisk idé! Det finns nog fler än oss som mer än gärna skulle bidra till något lite större projekt för detta. Eftersom Swec är fritt att använda och att det fortfarande saknas en funktion att donera pengar eller liknande så skulle jag inte ha något emot att sätta in en 50-lapp eller liknande i månaden till något "låt-alla-ha-en-trevligare-vardag"-konto. Blir det några stycken som kastar in sina fikapengar någon gång då & då eller skänker komponenter till någon gemensam pool så kanske det faktiskt går att skapa något riktigt bra till alla som behöver några gånger per år?

Låter toppen! Jag tänker dock att det allra bästa vore väl egentligen om SweC kunde skapa ett swishkonto elr något, så att vi kan skicka pengarna till en neutral part?

Kan inte någon "pinga" någon officiell medlem?

Permalänk
Medlem

Bra initiativ. Jag har ett antal datorer och så i närheten och kan tänka mig att skänka bort också, även en massa komponenter som bara ligger.

Permalänk
Medlem

Låter ju sjukt kul att många vill vara med! vi kanske ska börja samla ihop saker redan nu inför nästa år?

Visa signatur

ASUS z97i-plus wifi | i7-4790k | Phanteks PH-TC14PE | 16gb Corsair Vengeance LP | GTX 1080 | Corsair AX860 | Samsung 850 evo m.2 500gb