Rösta om SweClockers jullogga 2018

Rösta om SweClockers jullogga 2018

Lägg din röst på det bidrag du anser ska få äran att pryda SweClockers i jul. Omröstningen pågår fram till den 7 december 2018 klockan 11.00. Observera att man måste använda röstningsknapparna som finns längst ner i det här inlägget. Det räcker inte att enbart skriva ett eget inlägg i tråden.

Finalister

1 (nedan)

2 (nedan)

3 (nedan)

4 (nedan)

5 (nedan)

6 (nedan)

Antagligen är det väl bara jag som saknar bakgrunden från 2010 som använts de senaste åren, men den finns i alla fall också här om någon vill ha lite nostalgikänsla.

1 (nedan)

2 (nedan)

3 (nedan)

4 (nedan)

5 (nedan)

6 (nedan)

Dold text
Senast redigerat 2018-12-05 22:24

Jag är så taggad på att äntligen få klä SweClockers-loggan! Rösta rätt nu allihopa!

Tyvärr hade jag 0 i inspiration.

Men bidragen är riktigt tjusiga!

Nr två var snyggast "Renast"

Tvekade mellan 1 och 2.

1an känns lite grötig men det var ändå den som fångade min blick.
2an var snygg men såg ut som tidigare års loggor, så lite tråkigt på det sättet.

Så det blev en 1a.

Skrivet av PlogarN97:

Tvekade mellan 1 och 2.

1an känns lite grötig men det var ändå den som fångade min blick.
2an var snygg men såg ut som tidigare års loggor, så lite tråkigt på det sättet.

Så det blev en 1a.

Samma här, valde också 1:an för att den var lite annorlunda motför tidigare år. 👍

Alltid kul med lite omväxling, så det fick bli nummer 1 det här året, mina andra favoriter 2 och 6 var för lika tidigare års vinnare.

Väldigt fina bidrag i år!

Alla var tjusiga, fick bli 6an dock

2an är riktigt tjusig. Blev en röst där.

1an är cool också men lite för mycket krimskrams för min smak.

Blev en röst på bidrag 1, väldigt trevligt koncept och härliga färger.

6 or nothing

Snygga!
Jag skrollade igenom och fastnade då vid 2an direkt.
Den är tydlig även om man bara kollar fort och ser bra ut, dom andra var mer detaljerade och kanske är snyggare egentligen men la en röst på tvåan.
Jag känner att jag helst vill dra upp storleken på dom andra som har mer findetaljer så att man ser dom tydligare.

Jag gillar att tvåan involverade det mesta som symboliserar julen, gran, snö, tomtemössa, ljuslykta, godis och julgranskulor.

Röstade som vanligt på den som är mest over-The-top.
Alldeles för många som röstar på fegaste alternativen.

Skickades från m.sweclockers.com

Röstade #2 då det smälter in bäst

1:an var mest nytänkande. De andra liknar tidigare år för mycket.

Fan, detta var inte lätt. Står helt klart mellan två som kändes "mysigast". Får ta dagen till att fundera lite innan jag röstar tror jag

Tyckte alla var fina men röstade på femman.

Tycker helt klart ett bidrag smälter in bättre än övriga

Nr 2

1an, 2an och 6an var riktigt fina men körde på 1an för att den var lite annorlunda från tidigare år.

Körde på 2an här, körde enbart på magkänsla och den kändes mest "rätt" och jul. Säkert lite traditionell stil med som ja gillar, vilket hela julen är för mig. Traditioner

Ingen fan av de med suddiga kanter, gillar 2:an, den flyter in.

Gillade tvåan bäst!

Skrivet av xpanterx:

Ingen fan av de med suddiga kanter, gillar 2:an, den flyter in.

Resonerade snarlikt, men valde 6:an

Skrivet av Caesar:

Resonerade snarlikt, men valde 6:an

Jo den var också ok, men lite suddig överlag tyckte jag
Tycker bokstäverna ska vara tydliga och även inte platta och tråkiga, och att hela designen ska flyta in på sidan, men men alla tycker olika.

Gillade 1:an men jag hade så svårt att se hur den smälter ihop med resten av hemsidan så 2:an kändes som ett bättre val för min del

Tvåan bäst men tycker att jag sett den förr. Varit med något tidigare år?

Skulle vara kul om det blev helt wild and crazy någon gång, tycker de är tämligen lika från år till år. Men trevlig tradition i alla fall!

Shit vilka fina i år igen! Lycka till alla inblandade.