Fulkultur på de olika Geekplattformarna.

Permalänk
Hedersmedlem

Fulkultur på de olika Geekplattformarna.

Hallå!

Varför länkas inte alla Fulkulturavsnitt på alla Geeks alla plattformar? Exempelvis denna finns på Fz men inte här på Sweclockers. Hade gärna sett att alla avsnitten lades upp på alla plattformar samtidigt.

Mvh
Überklass

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Hedersmedlem

@Überklass Det beror på att vi själva väljer ut de avsnitt som vi tror är mest intressanta för våra läsare. Samma sak som FZ gör, exempelvis med den om Vilda Västern. Om det är flera som tycker som du kan vi självklart börja skriva om alla avsnitt.

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Epic:

@Überklass Det beror på att vi själva väljer ut de avsnitt som vi tror är mest intressanta för våra läsare. Samma sak som FZ gör, exempelvis med den om Vilda Västern. Om det är flera som tycker som du kan vi självklart börja skriva om alla avsnitt.

Tack för svar. Då skall jag skaka fram ett cowboyposse som håller med mig Nä men allvarligt så tycker jag att Fulkulturkonceptet borde ha ett eget liv. Antingen en egen site (med reklam på de olika Geeksiterna för att locka fler besökare) eller att alla avsnitt länkas på de olika Geeksplattformarna oavsett vad avsnittet handlar om. Men det är min personliga åsikt. Hoppas att fler håller med mig

Mvh
Überklass

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||