EVGA GeForce GTX 980 Ti Super Clocked Gaming ACX 2.0 6GB

Permalänk
Medlem

EVGA GeForce GTX 980 Ti Super Clocked Gaming ACX 2.0 6GB

Då mitt gamla kort gick sönder så har jag fått ett nytt utav EVGA. Det är alltså så vitt jag kan se ett helt nytt kort. Plasten sitter fortfarande kvar så man får nöjet att dra av det. Borde gå att registrera på deras hemsida för att få garantin. Dom är väldigt smidiga med sånt.

Bud börjar på 2000kr, jag bjuder på frakten var som helst inom Sverige. Packas så som det kommit från EVGA i Tyskland så väldigt bra emballerat.

Budgivning tills torsdag 20:00, 5 minuter läggs på vid sista minuten bud. Då kan jag skicka det på fredag. Alla bud sker i tråden.

Länk till grafikkortet har ni här: https://www.amazon.com/EVGA-GeForce-Clocked-Graphic-06G-P4-49...

OBS, endast kort inga tillbehör.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

2000kr + frakt!

Permalänk
Medlem

2100:- och tar det fraktat

Permalänk
Medlem

Om någon hoppar av, 2000 + frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Buden är noterade. Notera att frakten ingår i priset, så buda vad ni vill betala bara.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

2400kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem

*Meningslöst inlägg/tramsbud raderat*

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

@Borgnurak @Feeku @Itson @wargreymon @Denaca

Buden är noterade. Vi kör till 20:00 ikväll. Kontaktar vinnaren efter det.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Borgnurak:

Vinnare! Kontaktar dig via pm imorgon.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)