MSI GeForce GTX 1070 AERO ITX 8G OC

Permalänk
Medlem

MSI GeForce GTX 1070 AERO ITX 8G OC

Säljer mitt MSI GeForce GTX 1070 AERO ITX 8G OC
https://www.msi.com/Graphics-card/GeForce-GTX-1070-AERO-ITX-8...

Ett väldigt litet 1070 OC kort som passar superbra för mindre byggen men har ändå prestanda som ett fullkorts 1070. Passivt vid temperaturer under 50 grader vilket gör att kortet oftast är helt knäpptyst förutom vid spelande. Den mindre storleken på kortet underlättar också självklart luftflödet i lådan.

Jag har egentligen inget att klaga på, det är ett bra 1070 kort. Orsaken till att jag säljer är att jag nyligen köpt ett dyrt begagnat 1080ti kort till min ganska krävande 1440p 165Hz skärm. Dottern och jag har enbart spelat sporadiskt med det här kortet, i genomsnitt kanske 1 gång/månad?

Fritt fram för bud med budstart på 3000kr. Jag bestämmer vem som jag säljer det till, jag ska anstränga mig för att vara rättvis. Betalning via Swish.

Digitalt kvitto finns från Webhallen (hämtades ut i butiken på Sveavägen), kortet köptes den 16/9 2017.

Tror absolut inte det ska bli något strul med eventuellt garantiärende i framtiden. Serienummer etc står på kartongen för kortet. Jag har inte registrerat kortet själv på msi.com så men det kan man mycket enkelt göra här.
https://register.msi.com/product

I allra värsta fall om MSI eller Webhallen ej godtar ägarbyte är jag beredd att följa med till Webhallen i en butik i Stockholm vid eventuellt garantiärende, jag planerar ej flytta de närmaste åren.

Ni kan kommentera här nedan och så kommer vi överens via privat meddelande (telefonnr, mail etc).

Läs hela annonsen här

Permalänk

Bjuder 2500kr och kan hämta imorgon.

Permalänk
Medlem

2700kr bjudet - upphämtning.

Permalänk
Medlem

Jag tror väl att jag bestämmer mig i morgon förmiddag, blir det bra?

Permalänk
Medlem

@makatech: Går alldeles utmärkt för min del. PM om du vill diskutera vidare affär.

Permalänk
Medlem

2800 upphämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Keep on creating

Permalänk
Medlem

2900kr hämtas

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Bjuder 3000kr. Hämtas.

Permalänk
Medlem

3100 hämtas

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Keep on creating

Permalänk

3200kr, hämtas.

Permalänk
Medlem

3300 hämtas

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Keep on creating

Permalänk
Medlem

Jag bryter ca kl 11:00 och meddelar

Permalänk
Medlem

Meddelar nu vinnaren @Ink7 via privat meddelande.

@RippleCarry (två): Blir det mot förmodan ingen affär så hör jag av mig till dig.