Sälj av prylar i Marknad och skrapa ihop pengar till Black Friday

Permalänk
Melding Plague

Sälj av prylar i Marknad och skrapa ihop pengar till Black Friday

Det nalkas köpfest under Black Friday. SweClockers vill så klart hjälpa dig att skrapa ihop pengar till de senaste prylarna och sälja av dina nuvarande till bättre behövande.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Trevligt med gratis annonsering!
Lite musik för att höja stämningen ytterligare

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem

Björne och Snigel från Deluxe i P3.
Helt underbart

YT-Spellista - Björne och Snigel

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Medlem

Älskar kaoset som blir i marknaden när det är gratis annonsering

Visa signatur

AMD64 Venice 3200+ @ 2640 Mhz | Asus A8N-E | Msi Geforce 6600 @ 355/1196 Mhz | 2x512 3200 kingston 2.0-2-2-6-T1 @ 200Mhz | 80 gb maxtor

Permalänk
Medlem

Japp nu e de dags igen!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Avstängd

Ska inte glömma bort det denna gång igen.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Zilanto:

Björne och Snigel från Deluxe i P3.
Helt underbart

YT-Spellista - Björne och Snigel

Så jävla bra från en svunnen tid då radio kunde göra humorprogram.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Black friday? Just nu är det den 11/11 som jag väntar på, då ska det beställas varor från Kina.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Singlarnas_dag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snubb1:

Black friday? Just nu är det den 11/11 som jag väntar på, då ska det beställas varor från Kina.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Singlarnas_dag

Jag har försökt att googla fram vad skillnaden (dvs vad ska man köpa när) är mellan Singles day, Black Friday och Cyber Monday men utan framgång. Artiklarna snackar bara om storlek på total omsättning (vilket är ointressant). Någon som kan utbilda en stackare mee eld i plånkan?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS ROG G751JT, GTX970m, I7 4710HQ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maktor:

Jag har försökt att googla fram vad skillnaden (dvs vad ska man köpa när) är mellan Singles day, Black Friday och Cyber Monday men utan framgång. Artiklarna snackar bara om storlek på total omsättning (vilket är ointressant). Någon som kan utbilda en stackare mee eld i plånkan?

Skickades från m.sweclockers.com

Singlarnas dag den 11/11 är kinas motsvarighet till black friday och då köper man saker till sig själv.
Den dagen beställer du saker från Kina till kraftigt rabatterade priser.
Själv ska jag köpa dyr diagnosutrustning för fordon för under halva priset.
Du kan t.ex kolla på alibaba/aliexpress och liknande sidor de skyltar redan med vilka sänkta priser som gäller på en del produkter den 11/11, du kan t.ex lägga dom i kundvagnen redan nu som checkas ut den 11/11.
Black friday är dagen efter "thank giving" den fjärde torsdagen i november och är en amerikansk rea som spridit sig som så många andra dagar när handeln kan öka sin försäljning.
Cybermåndagen är måndagen efter Black friday och dök upp 2005 med avsikt att vara liknande rea för internethandeln.

Om du ska handla Kinesiskt så är det 11/11 sedan black friday och cyber monday har liksom flutit ihop i internethandeln och många har rea från fredag till och med måndag så det blir 4-dagars rea istället.
De är rörigt och med black friday och cyber monday och alla butiker gör olika även om jag tror att 4-dagars rean kommer bli vanligare med tiden.
I USA är det vanligt att fynda i fysiska butiker på black friday och då kan cyber monday ha sin plats men för oss som ofta handlar online under dessa reor så blir det bara rörigt och svårt att veta när olika försäljningsställena väljer att ha sin rea därför tror jag att 4-dagars rean kommer bli vanligare och en tidig mellandagsrea.

Permalänk
Skrivet av Snubb1:

Singlarnas dag den 11/11 är kinas motsvarighet till black friday och då köper man saker till sig själv.
Den dagen beställer du saker från Kina till kraftigt rabatterade priser.
Själv ska jag köpa dyr diagnosutrustning för fordon för under halva priset.
Du kan t.ex kolla på alibaba/aliexpress och liknande sidor de skyltar redan med vilka sänkta priser som gäller på en del produkter den 11/11, du kan t.ex lägga dom i kundvagnen redan nu som checkas ut den 11/11.
Black friday är dagen efter "thank giving" den fjärde torsdagen i november och är en amerikansk rea som spridit sig som så många andra dagar när handeln kan öka sin försäljning.
Cybermåndagen är måndagen efter Black friday och dök upp 2005 med avsikt att vara liknande rea för internethandeln.

Om du ska handla Kinesiskt så är det 11/11 sedan black friday och cyber monday har liksom flutit ihop i internethandeln och många har rea från fredag till och med måndag så det blir 4-dagars rea istället.
De är rörigt och med black friday och cyber monday och alla butiker gör olika även om jag tror att 4-dagars rean kommer bli vanligare med tiden.
I USA är det vanligt att fynda i fysiska butiker på black friday och då kan cyber monday ha sin plats men för oss som ofta handlar online under dessa reor så blir det bara rörigt och svårt att veta när olika försäljningsställena väljer att ha sin rea därför tror jag att 4-dagars rean kommer bli vanligare och en tidig mellandagsrea.

Har du hittat några bra deals, det är så mycket skit på dessa sidor att det är svårt att få en överblick.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none