Emil och Kenneth testar Fallout 76 Beta

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Emil och Kenneth testar Fallout 76 Beta

"War.... War never changes...."
Samma gäller tydligen för spelmotorn Creation Engine som inte är det bästa valet för en multiplayer-titel. Oavsett ska Kenneth och Emil ge sig ut i Wasteland för en riktig spelomgång och inte fokusera på prestandan. Sista betan för den här rundan öppnar klockan 20:00 ikväll och planen är att sparka igång dubbla streams samtidigt. Kenneth kickar igång SweClockers twitchkanal, medan Emil kör från SweClockers extrakanal på Youtube.

Snabbtest: Grafikprestanda i Fallout 76 Beta
Snacka Fallout i forumet

https://www.twitch.tv/videos/331660448

Permalänk
Medlem

Kommer kolla så slipper jag köpa skiten sen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Kommer kolla så slipper jag köpa skiten sen.

Att kolla någon spela är knappast en ersättning för att spela själv. Om så vore skulle ju spelmakarna aldrig tillåta lets plays på tuben...

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Att kolla någon spela är knappast en ersättning för att spela själv. Om så vore skulle ju spelmakarna aldrig tillåta lets plays på tuben...

jag tillhör dem som njuter mer att titta på när andra spelar i vissa titlar samt så får man se om spelet faller en i smaken.

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Relik 📜

@Kenneth har ju faktiskt spelat innan, jag är totalt grön. Bara antar på något sätt kan hitta varandra..?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av emilakered:

@Kenneth har ju faktiskt spelat innan, jag är totalt grön. Bara antar på något sätt kan hitta varandra..?

""""""""spelat""""""""

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Kenneth:

""""""""spelat""""""""

Jamen du är förbi menyn i alla fall!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Att kolla någon spela är knappast en ersättning för att spela själv. Om så vore skulle ju spelmakarna aldrig tillåta lets plays på tuben...

Jag är väldigt petig när det kommer till spel, input lag också sånt. Har inte spelat ett Bethesda spel på länge.

Vill bara kolla för att se hur skit det är så slipper jag känna att jag missar något.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Oxhorn streamar också, och det har redan börjat köra på pc.

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk

Ska bli kul att titta på när ni spelar

Visa signatur

Speldatorn: Bärbar Lenovo Legion 5 med i5 10300h, 16gb ram, GTX 1660Ti , 144hz skärm

Permalänk
Medlem

Första fallout sen tactics som jag inte kommer förboka och kanske inte ens köpa. Inget jag sett gör mig minsta sugen och då försökte jag ändå hålla hoppet uppe så länge som möjligt ..

Permalänk
Relik 📜

Alltså, det rycker inte i intressenerven direkt.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Att CS skulle vara bättre får ni stå för själva. Det spelet tar jag inte ens med tång även om jag testat det

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Kommer floppa, känns som något som bara försökte klämma ut snabbt, när dom ändå har alla texturer och så till hands, för att billigt mjölka ut lite pengar, och sedan gå vidare... Lite tråkigt