Permalänk
Medlem

DDR4 Corsair 4x4Gb 3200MHz

Hej,

jag säljer fyra stickor Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 4Gb. Totalt 16Gb alltså. Har kört dem i quad channel. Funkar som de ska och är helt utan skavanker. Kvitto och förpackning finns kvar.

Det är alltså ursprunglingen två förpackningar av:

Modellnummer: CMK8GX4M2B3200C16R
Producentens garanti (månader) 240
Kapacitet 8 GB: 2 x 4 GB
Teknik DDR4 SDRAM
Formfaktor DIMM 288-pin
Hastighet 3200 MHz (PC4-25600)
Åtkomsttidstiming CL16 (16-18-18-36)
Data Integrity Check Icke ECC
Egenskaper Dubbelkanalig, 8 skikts PCB-värmespridare, Vengeance röd värmespridare med låg profil, anodized aluminum heatspreader, Intel Extreme Memory Profiles (XMP 2.0), Vengeance LPX low profile heatspreader, ej buffrad
Spänning 1.35 V

Minnena kostar dig minst 1250, men jag tänkte prova med lite budgivning i tråden nedan. Jag säljer helst alla fyra stickor till samma köpare men finns det flera köpare på endast två stickor så går ju det också lösa (tänk halverat pris). Ev frakt får köparen stå för. Om jag fått något bud så avslutar vi på fredag lagom till första glaset vin efter jobbet.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

There are two kinds of people. People you drink with and people who make you want to drink.

Permalänk
Inaktiv

1000kr + frakt

Permalänk
Medlem

1250, kan hämta

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

noterat

Visa signatur

There are two kinds of people. People you drink with and people who make you want to drink.

Permalänk
Medlem

Sålda lagom till fredagsölen. Tack för trevlig affär T3ddyyy

Visa signatur

There are two kinds of people. People you drink with and people who make you want to drink.