Favoritmarkera i marknaden

Permalänk

Favoritmarkera i marknaden

Hej!
Jag använder ofta sweclockers marknad och jag känner att jag saknar ett sätta att spara annonser som man kan göra t.ex. på Blocket där man kan klicka på "spara". Då hamnar annonsen i en egen lista man kan se. Jag hade gärna sett en motsvarighet då jag ofta måste sitta och scrolla eller söka på vissa ord för att hitta en specifik annons. Bara en tanke jag hade

Visa signatur

Primär rigg: Nano S|Strix 550i | Ryzen 5 5600x | Strix 3070 OC White| 16GB RAM | SF750 |
Plexserver: Silverstone DS380 | Z690i Aorus Ultra| i3-12100 | 32 GB RAM| SF450 |

Permalänk
Hedersmedlem

Hej @Falukorvig!

Tack för förslaget. Av research-nyfikenhet, varför vill du kunna spara annonser? Frågar för att få en förståelse för hur funktionen skulle kunna fungera och vilka som skulle kunna dra nytta av den

Och om någon annan håller med eller har något att tillägga får ni jättegärna göra det.

Permalänk

@Gurt: Jag vill ha annonser jag är intresserade av tillgängliga för mig på något sätt utan att behöva leta upp dem varje gång! Just nu har jag de intressanta annonserna i huvudet bara. Vad de heter osv. Känns lättare att kunna spara dem på något sätt!

Visa signatur

Primär rigg: Nano S|Strix 550i | Ryzen 5 5600x | Strix 3070 OC White| 16GB RAM | SF750 |
Plexserver: Silverstone DS380 | Z690i Aorus Ultra| i3-12100 | 32 GB RAM| SF450 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurt:

Hej @Falukorvig!

Tack för förslaget. Av research-nyfikenhet, varför vill du kunna spara annonser? Frågar för att få en förståelse för hur funktionen skulle kunna fungera och vilka som skulle kunna dra nytta av den

Och om någon annan håller med eller har något att tillägga får ni jättegärna göra det.

Jag håller med @Falukorvig ibland är det svårt att hitta tillbaka till exakt samma annons, speciellt om man inte budat eller gjort inlägg i den.

Extra svårt är det med annonser som är "garderobsrensning" då många saker är sammanslagna.

Och det är extremt svårt att hitta tillbaka till en annons, när swec har "gratis annonsering i marknaden" då det kan trilla in flera sidor på en dag.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Hedersmedlem

@skog1s @Falukorvig:

Ah, jag förstår. Tack för svaret båda två! Jag ska se vad vi kan göra!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Återupplivar tråden.
Kan man bokmärka sina sökningar?
Har lyckats med:
https://www.sweclockers.com/marknad/plats/vasternorrland
Men jag skulle vilja spara sökning för tex 9900k eller kategori CPU.