Permalänk
Medlem

Fråga ang "skärmstativ"

Tjena! ska snart köpa mig ett nytt datorbord då det gamla inte riktigt passar in efter flytten och tänkte spara lite plats och köpa mig ett skärmsativ/skärmarm och undrar om Denna kan vara något att hänga i granen? finns bara 3 recensioner, dock alla positiva.
Eller är det ett klassiskt fall av "billigt och bra-ish" ( skärmarna är en gammal Samsung 16:10 24,5" och en 16:9 24" AOC )

kommer ha 2 skärmar ( ska kolla om skärm nr 2 har VESA fäste, annars e det ju lite svårt att montera den)
och vill gärna kunna höja/sänka/vrida dem, då den ena skärmen även vrids över mot sängen

Har kollat lite på de lite mer fasta stativen men det står oftasvist inte om man kan höja eller sänka dem? bara tilt och förflyttning i sidled.

Tips är absolut välkomna. tänkte runt 1000:-

Visa signatur

Glöm inte att gilla bra inlägg!

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 2060 6GB OC Gaming |
Fractal Design Meshify S2 (Blackout) | ASUS ROG STRIX X470-F Gaming |
G.Skill Trident Z RGB 3200mhz 16GB | Samsung 970 EVO Series 500 GB M2 | Seasonic Focus Plus 750W

Permalänk
Medlem

jag har detta till 2 st 27" och jag är helnöjd.

https://www.komplett.se/product/836093/datorutrustning/bildsk...

Visa signatur

🖥 i9-13900K | RTX 4090 | Asus ROG Strix Z790-F GAMING | G.Skill 32GB | Seasonic 850W | Acer Predator X34S

Permalänk

@Farthinder:
Kika på min annons här på SweC, kanske nåt?
SweC annons

Permalänk
Medlem

@Flygarfisken: tack för svaret, men lite utanför min budget och har inte behov av fler fästen

Visa signatur

Glöm inte att gilla bra inlägg!

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 2060 6GB OC Gaming |
Fractal Design Meshify S2 (Blackout) | ASUS ROG STRIX X470-F Gaming |
G.Skill Trident Z RGB 3200mhz 16GB | Samsung 970 EVO Series 500 GB M2 | Seasonic Focus Plus 750W