Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Ny t-shirt i butiken – Mother of all Rebus

Ny t-shirt i butiken – Mother of all Rebus

I den innersta kretsen finns många hemligheter, såsom svaret på rebusen som pryder SweClockers nya t-shirt. Få är de som kan svaret, men en och annan återfinns antagligen i forumet.

Läs hela artikeln här

Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken.

Klockrent.

Skickades från m.sweclockers.com

Den var fin o smart

Var så sjukt nära att beställa då då motivet var sinnesjukt epic.

Tyvärr lite dyrt med 300:- för en t-shirt dock :/

Köpt en xl på direkten denna var bara för skön, hoppas bara storlekarna är lagom.
tack!

@Allexz: sinnessjukt dyrt tycker jag knappast det är, men det är inte billigt. 230 bagare för en kaffekopp tyckte jag dock var dyrt...

Jag blir lite fundersam hur limited edition går ihop med att ha så många storlekar på lager.

Skrivet av Igelkott:

Jag blir lite fundersam hur limited edition går ihop med att ha så många storlekar på lager.

Det blir ca 15-20 plagg per storlek.

Skrivet av Dimestam:

Det blir ca 15-20 plagg per storlek.

Tack, jag kan räkna. Jag kan också se framför mig ett resonemang om att använda historisk försäljningsdata för att beställa enligt samma proportion. Tillåt mig bara vara skeptisk till att så är fallet.

Det fick bli en tischa. Det är ju löning idag

Gah! Så cool men är den värd nära 300?

Beställde just ett nytt modermodem så får vänta ett tag, är sugen på en mugg också

Att döma av priserna på fina gatan i Stockholm så är det snarare reapriser så jag förstår inte riktigt upprördheten över priserna. Tycker SweClockers som varumärke slår de flesta så kallade high end märken

Själv efterlyser jag dock fortfarande möjligheten att på något sätt bara skänka pengar utan att nödvändigtvis få något, då jag inte tror jag skulle använda något ur shoppen men ändå känner för att bidra. Kan så klart köpa och inte använda men det känns fel. Inser dock att iom att forumet drivs kommersiellt så kanske det är svårt rent bokföringsmässigt att ta emot donationer.

Klinga nånstans..modermodemet...skumt!
Vart medlem sen 06 iof (annat konto)

Blir ingen tröja...kör bara nhw grejer.

@Dimestam: Varför kan man inte betala med internet bank eller med Swish ?. Jag använder inte kreditkort

Skrivet av ottoblom:

@Dimestam: Varför kan man inte betala med internet bank eller med Swish ?. Jag använder inte kreditkort

Om jag inte minns fel så tror jag Klarna tar Swish, men då får man nog välja faktura först.

Skrivet av ottoblom:

Om du väljer Klarna faktura går det att betala med banköverföring. Möjligt att det också finns stöd för Swish!

En sådan blev det!

"Beställningen är genomförd."

Kunde inte motstå den.

Köpt!

Köpt och på g hem!
Har nog aldrig haft "företagsprodukter" (merchandise) hemma innan utom nån enstaka reklampryl jag fått på mässa men nu står Sweclockers-muggen på jobbet och en t-shirt på väg....

SE VAD NI HAR STÄLLT TILL MED!

Skrivet av p4ntburk:

Köpt och på g hem!
Har nog aldrig haft "företagsprodukter" (merchandise) hemma innan utom nån enstaka reklampryl jag fått på mässa men nu står Sweclockers-muggen på jobbet och en t-shirt på väg....

SE VAD NI HAR STÄLLT TILL MED!

Haha vad roligt! Jag tycker det är störtkul att ta fram nördiga prylar, men skulle behöva hjälp med designen av motiven för att kunna göra ännu mer.

Köpte, men uppskattar inte att behöva pröjsa 35 spänn för att betala med PayPal eftersom det är det smidigaste betalsystemet.

Älskar att ni visar att ni bryr er om vår planet och människorna på den genom att köra med ekologiskt bomull och rättvisemärkning <3

Synd man var sent ute, nu finns det ingen t-shirt i min storlek kvar

XXL - den är ju jättestor. Men vad f*n gör man, det blev en iallafall.

Skrivet av sozage:

Synd man var sent ute, nu finns det ingen t-shirt i min storlek kvar

Samma här dock står det inget om tryck på baksidan antar ingen swec logga? Kunde blivit köp i så fall (vist vissa kan ju tycka det är kul göra reklam, men inte för dessa priser)