Presentations- och evt. test-tråd?

Permalänk
Medlem

Presentations- och evt. test-tråd?

Hej

Vissa forums har en Presentationstråd, där man kan presentera sig själv som nytt medlem.
Kunde det vara en idé att ha här också?
(eller finns det redan, och jag har bara inte hittat det?)

Lite i samma tanke, några forums brukar också ha en Test-tråd, där man kan testa signatur etc.
Var det kanske en idé?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Henrik S:

Hej

Vissa forums har en Presentationstråd, där man kan presentera sig själv som nytt medlem.
Kunde det vara en idé att ha här också?
(eller finns det redan, och jag har bara inte hittat det?)

Lite i samma tanke, några forums brukar också ha en Test-tråd, där man kan testa signatur etc.
Var det kanske en idé?

Ett tips gällande signaturen är att öppna en sida med ett inlägg du skrivit (ex. detta du skrivit), öppna ett nytt fönster där du editerar din signatur, sparar signaturen, uppdaterar din inläggssida och ser om du är nöjd eller inte. Sen är det bara att se till så att signaturen inte bryter mot §6 och efter det så är du good to go!

§6 Signaturer och avatarer
§6.1 Avatarer får inte vara animerade och får inte heller föreställa eller likna något som kan uppfattas som stötande.
§6.2 Signaturer får, med centrerad layout, vara maximalt fem rader långa. Tomma eller delvis brukade rader räknas som hela rader.
§6.3 Signaturer får maximalt innehålla tre olika färger. Svart, röd och länkarnas blå färg är ett exempel.
§6.4 Avatarer och signaturer är att betrakta som personliga. Använd därför inte någon annan användares signatur eller avatar utan tillåtelse.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Henrik S:

Hej

Vissa forums har en Presentationstråd, där man kan presentera sig själv som nytt medlem.
Kunde det vara en idé att ha här också?
(eller finns det redan, och jag har bara inte hittat det?)

Lite i samma tanke, några forums brukar också ha en Test-tråd, där man kan testa signatur etc.
Var det kanske en idé?

Hej!

Det var en kul idé! Skapade en presentationstråd här, så det är bara att studsa in och fylla på!

Mvh
Jonas

Permalänk
Medlem

Hej @JonasT

Tack för att du tog upp mitt förslag.

Tyvärr tog jag lite tid på mig att svara, men har gjort det för något tid sen.

Hoppas flera kommer att svara där, skulle vara synd om folk glömde bort den igen.

Mvh Henrik