2080 Ti försenat igen? 19/10 hos Komplett

Permalänk
Inaktiv

2080 Ti försenat igen? 19/10 hos Komplett

Gick in och kollade min order på MSI DUKE 2080 Ti hos Komplett i fredags och då var beräknad leverans 5/10.

Kollade igen idag och nu har de ändrat till 19/10.

Har det blivit ytterligare försening?

Vad har du för datum på din order?

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

Samma för mig på mitt EVGA 2080ti. 20sep>27sep>05okt och nu 19 oktober. Vi får nog vara glada om komplett skickar dem innan nyår

Inet & webhallen verkar få ut ett par 2080ti iaf, men jag vill absolut ha ett EVGA kort, och dem verkar ingen återförsäljare lyckas skicka ut så det är nog ingen ide att lägga en sådan order hos någon annan butik.

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk

Finns så många olika att välja på från tredje part, vilka tillverkare är att föredra?

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

Beställt asus dual 2080ti 20/8 hos komplett

Fortfarande inte ett kort släppt från komplett.se verkar det som då jag borde varit bland de första. Frågan är ju om det kommer nåt den 19:e , alla 2080ti är ändrade till samma datum.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Ragnarok: Jag väntar fortfarande på att min ska levereras från Webhallen och de kan inte berätta när det kommer att levereras

Permalänk
Medlem

Ohh.. Inte hållt mig uppdaterad tydligen. Trodde alla skulle få sina den 20e september?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BulZer:

Ohh.. Inte hållt mig uppdaterad tydligen. Trodde alla skulle få sina den 20e september?

Alla fick sina kort den 20/9, det här är bara fake news.

Nu har jag visserligen fått mitt 2080ti från inet igår, men känns som att 20/9 bara var papperslansering. Och att det inte fanns några tredjepartskort tillgängliga då. Men som sagt, avsaknaden av information är det som är mest frustrerande.

Visa signatur

Arbetsstation/streamdator: Define R6, Ryzen 2600, 16GB DDR4, EVGA 980ti.
Speldator: Define R6, 6700k, 16GB DDR4, MSI 2080ti X Trio.
Filserver: Define R6, 2500k, 16GB DDR3, EVGA 960.