Bild på ditt senaste SweClockers-merch

Permalänk
Moderator
Testpilot

Bild på ditt senaste SweClockers-merch

SweClockers är ju en livsstil så jag tänkte vi kunde skapa en tråd för oss som vill flexa vårat Merch lite.

Här kommer min mugg som inom kort kommer ha sitt hem på mitt jobb!

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Moderator
Testpilot

Måste även flexa min T-shirt.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
SpelClockers

Här uppe i norr så har kylan tagit ett järngrepp kring oss och mornarna är täckta i ett ihållande mörker. Vid dessa stunder är det nödvändigt att ha något att svepa runt sig, något som håller kylan borta, värmer och samtidigt utstrålar en känsla av "Nä, int är he så kallt int". Vad är då inte bättre än vår episka SweC-hoodie som ökar alla ens SPECIAL-stats och samtidigt utstrålar en "Här är jag"-look som får alla runt en att häpna!

Ska tilläggas att denna bild är tagen ganska tidigt på morgonen efter att jag anlänt till jobbet. Jag höll på att somna gåendes, ståendes och sittandes under denna tid, men det är ju också i dessa stunder som denna hoodie är perfekt att ha på sig. Det enda som saknas här på bilden är min SweC-kopp med Kaffe. För som vi alla vet är denna kopp och Kaffet som finns där i, den heliga gral med livets källa.

Visa signatur

wololooooooooooooooooooo

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Rönnlund:

Här uppe i norr så har kylan tagit ett järngrepp kring oss och mornarna är täckta i ett ihållande mörker. Vid dessa stunder är det nödvändigt att ha något att svepa runt sig, något som håller kylan borta, värmer och samtidigt utstrålar en känsla av "Nä, int är he så kallt int". Vad är då inte bättre än vår episka SweC-hoodie som ökar alla ens SPECIAL-stats och samtidigt utstrålar en "Här är jag"-look som får alla runt en att häpna!

Ska tilläggas att denna bild är tagen ganska tidigt på morgonen efter att jag anlänt till jobbet. Jag höll på att somna gåendes, ståendes och sittandes under denna tid, men det är ju också i dessa stunder som denna hoodie är perfekt att ha på sig. Det enda som saknas här på bilden är min SweC-kopp med Kaffe. För som vi alla vet är denna kopp och Kaffet som finns där i, den heliga gral med livets källa.

http://david.ronnlund.eu/img/ronnlund.jpg

Amen!

Vacker som en midvinternatt.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Vart fick du tag i den där ? Kan inte själv hitta den i Sweclocker-shoppen.

Visa signatur

Moberkort: Asus p8p67 Deluxe. CPU: i7 2600k, 4.5 Ghz. CPU-kylare: Noctua NH-D15. RAM: Corsair Vengenace DDR3 16 GB, 1600 Mhz. Systemdisk: Samsung Evo 850, 256 GB. Lagring: 15,2 TB på snurrdisk. GPU: 2x Saphire tri-x 290x. Ljudkort: Asus Xonar DGX. PSU: EVGA Supernova g2 1000W. Chassi: Cooler Master HAF-X. Hörlurar: Audio Technica ATH M50.

"Eftersom det aldrig är försent att bättra sig, väntar jag ett tag till." - okänd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xeraton:

Vart fick du tag i den där ? Kan inte själv hitta den i Sweclocker-shoppen.

Köpte den i den dåvarande Swec-shoppen kring 2005. Inte helt säker på årtalet, det är ju några år sedan trots allt.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

@maniac: Åfan, det var långt innan jag blev medlem

Visa signatur

Moberkort: Asus p8p67 Deluxe. CPU: i7 2600k, 4.5 Ghz. CPU-kylare: Noctua NH-D15. RAM: Corsair Vengenace DDR3 16 GB, 1600 Mhz. Systemdisk: Samsung Evo 850, 256 GB. Lagring: 15,2 TB på snurrdisk. GPU: 2x Saphire tri-x 290x. Ljudkort: Asus Xonar DGX. PSU: EVGA Supernova g2 1000W. Chassi: Cooler Master HAF-X. Hörlurar: Audio Technica ATH M50.

"Eftersom det aldrig är försent att bättra sig, väntar jag ett tag till." - okänd

Permalänk
Medlem

Det där nyckelbandet skulle jag gärna se i shoppen!

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem

Jag kan inte vara den ända som köpte den snygga musmattan för några år sedan
Den har blivit utbytt nu efter en del slitage men den tjänade mig väl länge!

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers
Skrivet av SayZk:

Jag kan inte vara den ända som köpte den snygga musmattan för några år sedan
Den har blivit utbytt nu efter en del slitage men den tjänade mig väl länge!
https://i.imgur.com/0O0CPkp.jpg

Jag tänkte precis skriva att varför säljer inte Sweclockers en musmatta, uppenbarligen ha de gjort det någon gång iaf.
Det borde Sweclockers göra igen!

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Ragnarok:

Jag tänkte precis skriva att varför säljer inte Sweclockers en musmatta, uppenbarligen ha de gjort det någon gång iaf.
Det borde Sweclockers göra igen!

Oh yes!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Relik 📜

Yeah!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Med risk att åka på stryk för att posta samma foto i två trådar, here I go again:

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Hur ser det ut med muggarna? Beställde för ett tag sedan (efter att de tog slut första gången) men undrar bara lite när de kan tänkas komma in igen, och skickas iväg?

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av backfeed:

Med risk att åka på stryk för att posta samma foto i två trådar, here I go again:

https://i.imgur.com/vCwXXcj.jpg

Ett sådant foto är värt att spridas.

5/7 för bra kombo!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av jnsson:

Hur ser det ut med muggarna? Beställde för ett tag sedan (efter att de tog slut första gången) men undrar bara lite när de kan tänkas komma in igen, och skickas iväg?

Muggarna inkommer till lagret den 4 oktober och skickas ut omedelbart till alla som beställt. Jag ber om ursäkt för dröjsmålet!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Hedersmedlem

Jag gillar vargkalsongerna till höger om dig på bilden. Är det något vi kommer få se i shoppen och vem av er är det som kommer agera den ståndaktige modellen?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Tänkte köpa en mugg, men 70 spänn i frakt fick mig att ändra mig. Ja, jag är snål.

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Überklass:

Jag gillar vargkalsongerna till höger om dig på bilden. Är det något vi kommer få se i shoppen och vem av er är det som kommer agera den ståndaktige modellen?

Jag tror de är ett samarbete mellan @JonasT, @Dimestam och typ Aliexpress. Oklart om massimport planeras. Vissa saker gör sig bäst.. unika.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Überklass:

Jag gillar vargkalsongerna till höger om dig på bilden. Är det något vi kommer få se i shoppen och vem av er är det som kommer agera den ståndaktige modellen?

Skrivet av emilakered:

Jag tror de är ett samarbete mellan @JonasT, @Dimestam och typ Aliexpress. Oklart om massimport planeras. Vissa saker gör sig bäst.. unika.

Skickades från m.sweclockers.com

Det är efterdyningarna från det "stora" kalsongkriget, som tyvärr avvecklades efter Postnords avgifter.

Permalänk
Medlem

Jag saknar en direktlänk bland flikarna i toppen av sidan, hade varit smidigt!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | Corsair 32GBDDR4 3200MHz | ASUS TUF RTX 3080 OC | Fractal Design Ion+ Platinum 760W | Fractal Design Define C TG | LG 27GL850

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Mortac:

Tänkte köpa en mugg, men 70 spänn i frakt fick mig att ändra mig. Ja, jag är snål.

Men tänk så här. Ju mer du handlar desto mindre del av kostnaden blir frakten!

Win-win.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av ph0x:

Jag saknar en direktlänk bland flikarna i toppen av sidan, hade varit smidigt!

På förstasidan finns en direktlänk i orange. Om du klickar på loggan så kommer du till förstasidan.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Jag hade gärna postat en bild, men beställningen jag gjorde den 12:e september har inte ens skickats.

Permalänk
Medlem

@KaZZoA:

Samma här

Såg här att muggen var tyvärr slut därav förseningen för mig (beställt t-shirt oxå). Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge

Visa signatur

CoolerMaster Silencio S400TG * MSI B450M Mortar Max * AMD Ryzen 3600X* Corsair 16gb ddr 4 3600mhz Vengeance * Samsung SSD Basic 840-Series 250GB * DeepCool Gammax l240 v2 * ASUS GeForce GTX 1060 3GB Dual OC * 3*Hdd (3.5Gb) * Benq G2420DB

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av KaZZoA:

Jag hade gärna postat en bild, men beställningen jag gjorde den 12:e september har inte ens skickats.

Vi har drabbats av en smärre försening eftersom jag tabbade mig med en påfyllnadsorder. Allt ska vara på lager igen den 4 oktober och levereras omedelbart till alla som beställt. Jag ber om ursäkt för att du fått vänta!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

@Dimestam:

Tack för infon!
Då får jag det snart

Permalänk
Medlem

Kan faktiskt inte påstå att jag är överdrivet imponerad av leveranstiden. Har väntat 13 arbetsdagar på mina två muggar än så länge. Jag beställde iofs när det med största sannolikhet va högtryck på beställningarna. Hoppas dom kommer i nästa vecka i alla fall.

Visa signatur

🎮 ASUS RTX 3080 STRIX • i7-13700K • Define 7 • ASUS B660-PLUS D4 ⌨ 64GB DDR4 3600MHZ 💿 4TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum

Permalänk
Medlem

Kommer ni dra med merch till dhw2018?

Skickades från m.sweclockers.com