Permalänk
Medlem

T-shirts butiker? Printade.

Vi som gillar lite roliga T-shirts som inte är ett märke eller enfärgad tråkig tröja.
Har beställt en del tröjar från https://www.qwertee.com, okej pris till halvtaskiga kvalité, printen är dock helt okej men materialet är inte 100. Har köpt bättre kopior i Thailand, material mässigt.
Någon som har testat nån annan?

Permalänk
Medlem

@ramlösa: Ursäkta nekron men, vem är det som levererar deras paket i Sverige? Posten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bastich:

@ramlösa: Ursäkta nekron men, vem är det som levererar deras paket i Sverige? Posten?

Fick mitt paket från qwertee i lådan häromdagen, var 6st tshirts. Gissar på posten.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@Bastich: Jag har för mig att det är postnord som levererar, skickas från Irland (inom EU) till Sverige. Om paketet kommit bort bör du vända dig till butiken.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Penguin:

Fick mitt paket från qwertee i lådan häromdagen, var 6st tshirts. Gissar på posten.

Skrivet av DavidtheDoom:

@Bastich: Jag har för mig att det är postnord som levererar, skickas från Irland (inom EU) till Sverige. Om paketet kommit bort bör du vända dig till butiken.

Tackar för svaret, det var snarare så att jag råkade läsa om de på trustpilot och en del verkade missnöjda med leveranstiden och att det skickades från kina, då blev jag lite små fundersam.
@Penguin Hur är kvalitén på tishorna nuförtiden? Är trycket centrerad och bra? Hur känns tyget?

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Bastich:

Tackar för svaret, det var snarare så att jag råkade läsa om de på trustpilot och en del verkade missnöjda med leveranstiden och att det skickades från kina, då blev jag lite små fundersam.
@Penguin Hur är kvalitén på tishorna nuförtiden? Är trycket centrerad och bra? Hur känns tyget?

Qwertee skickas som sagt från Irland, leveranstider för mig har varit mellan 3-7 arbetsdagar.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bastich:

Tackar för svaret, det var snarare så att jag råkade läsa om de på trustpilot och en del verkade missnöjda med leveranstiden och att det skickades från kina, då blev jag lite små fundersam.
@Penguin Hur är kvalitén på tishorna nuförtiden? Är trycket centrerad och bra? Hur känns tyget?

Leveranstiden är som David nämner ovan. Trycket känns centrerat och ok. Däremot är passformen lite knepig, för både mig och sambon. De är lite för långa relativt omkretsen så de sitter tight.

Permalänk
Medlem

Tack ännu en gång för svaren, då vet jag vad jag har att förvänta mig!