Nertid varje natt på Sweclockers och smileys i forumet!

Permalänk
Medlem

Nertid varje natt på Sweclockers och smileys i forumet!

Varför måste SweClockers gå ner varje natt mellan 04:30 och 05:30, det finns vissa nördar som har en annan dygnsrytm och finner det synnerligen otillfredsställande

Och när jag försökte finna en passande smiley var det ju inte helt lätt. Kan ni inte fixa ett sätt att få in det i menyn i forumet?

Visa signatur

9900K | Gigabyte Z390 Auros Pro Wifi | 32 GB Corsair V LPX 3200 | 1TB Evo Plus 2TB 660P | 3090 Asus Tuf Oc | Acer XB271HU

Permalänk
Medlem

Har för mig att det är vanligt underhåll av sajten och att man aktivt valt den tidpunkten då man ser minst trafik på sajten vid dessa timmar.
För mig att det besvarades för en tid sen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Precis som Bruce Wayne skriver så är detta pga underhåll av siten, Jacob gav ett utförligare svar om detta i en tidigare tråd här. Jag kan tyvärr inte säga mer än så men om du önskar ett uppdaterat svar så får vi vända oss till @Klorixx som har bättre koll!

Men, för att svara på din andra fråga. Du är inte ensam om att fråga efter ett enklare sätt att komma åt smileys. Idag kan man ju faktiskt använda både BB-smileysarna och Unicode-emojis som jag tror är lätta att komma åt i de flesta OS. Men det kanske är så att ett verktygsfält med alla SweClockers-smileys är det som behövs. Vi får ta det vidare!

Permalänk
Legendarisk

@cyprus: Tips: om du kör windows så kan du infoga smilies i de flesta program via Win + . (punkt). 👌

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
99:e percentilen

Smileys finns numera i Better SweClockers, och simulerad nattlig nertid också för den delen.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers