(S) 4x8gb DDR3 (K) 1080Ti, Ryzen, M.2

Permalänk
Medlem

(S) 4x8gb DDR3 (K) 1080Ti, Ryzen, M.2

Tjenamors.

Har ett kit Kingston HyperX Fury 4x8gb DDR3 som blev över när den gamla riggen blev såld. Fungerar utan några konstigheter. Det är alltså 4x8gb som säljs.

Tänkte mig runt 1000:-. Ge mig ett bud.

Jag är även intresserad av att köpa ett 1080ti och/eller en Ryzen-cpu(1600x och uppåt), gärna med ett MiniITX-moderkort och DDR4. Även intresserad av att köpa en kvick NVME-SSD också.

Ge mig förslag! ^^

Läs hela annonsen här

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

1000 kr och hämtar.

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem

1200kr och hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av sp1k3n:

1000 kr och hämtar.

Skrivet av Shid86:

1200kr och hämtar

Avslutar budgivningen imorgon vid tre!

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Är det 4 st 8gb stickor? Länken visade 2 st 4gb stickor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edmondo:

Är det 4 st 8gb stickor? Länken visade 2 st 4gb stickor.

"Har ett kit Kingston HyperX Fury 4x8gb DDR3 som blev över när den gamla riggen blev såld. Fungerar utan några konstigheter. Det är alltså 4x8gb som säljs."

Hittade ingen bra länk för 4x8gb. Verkar vara många döda länkar. Sannolikt för att det är DDR3.

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

1400 kr och hämtar för Kingston HyperX Fury 4x8gb DDR3

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sp1k3n:

1400 kr och hämtar för Kingston HyperX Fury 4x8gb DDR3

Noterat 👍

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Har fått 1500 via PM och 1600 på sms.

Avslutar som sagt vid 15:00 idag.

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.