Spegelblank dator tar hem Månadens Galleri

Permalänk
Melding Plague

Spegelblank dator tar hem Månadens Galleri

Forsberg Customs blanka datorbygge Spegel tar hem Månadens Galleri med knapp marginal. Ett fåtal röster bakom hittar vi Purple Rain, medan två hjälte-inspirerade datorer delar tredjeplatsen.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Först var jag lite irriterad att ni valde den som etta då jag endast såg bilden på detta inlägget men jag kollade hans bygglogg och hans andra bilder på resultatet och jag förstår nu varför han vann

Mycket fin dator och bra design! (y)

Visa signatur

Linus Johansson, IT-Tekniker - i5 7600k OC @ 4.5GHz, GTX 1060 6GB OC, 16 GB @3000 MHz RAM, Noctua NH-D15, Fractal Design 650w GOLD modular, Fractal Design define S, M.2 Intel SSD 600p 512 Gb, 2 Tb Seagate Barracuda, 500 Gb 850 EVO

Permalänk
Proffsmoddare

Riktigt kul att så många gillade bygget! Stort tack återigen för alla röster och grattis till Mkp, Egxi och Timpelay!

Visa signatur
Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av LimpoFPS:

Först var jag lite irriterad att ni valde den som etta då jag endast såg bilden på detta inlägget men jag kollade hans bygglogg och hans andra bilder på resultatet och jag förstår nu varför han vann

Mycket fin dator och bra design! (y)

Kul att du gillade bygget :D! Hoppas nästa kommer få samma effekt

Visa signatur
Permalänk
Proffsmoddare

Grattis till alla vinnare, det var riktigt jämnt! Kul!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Grattis till alla som vann! Många bra bidra

Permalänk