Gratisskjutaren Warframe släpps till Nintendo Switch

Permalänk
Melding Plague

Gratisskjutaren Warframe släpps till Nintendo Switch

Free-to-play-skjutaren Warframe släpps inom kort till Nintendo Switch, och blir därmed den andra av sitt slag till spelkonsolen efter Fortnite.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Också Paladins är släppt till Switch (fast man måste köpa ett ”startpaket” såvitt jag kan se). Digital Foundry har testat, 60fps från början redan innan de sedvanliga patcharna. Cross platform play.

Permalänk
Medlem

Allt verkar komma till Switch:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Allt verkar komma till Switch:D

Portabilitet är nyckelordet. Kunna spela on the go är väldigt smidigt.

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att denna nyhets koppling till Sweclockers känns ganska tveksam...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Commander:

Portabilitet är nyckelordet. Kunna spela on the go är väldigt smidigt.

Hur ska jag spela online på pendeltåget där det knappt går att ringa, än mindre köra datatrafik? "On the go" fungerar väl bara på single player-spel?

Visa signatur

Intel i9-12900K | Asus STRIX Z690-I | 32 GB DDR5-6400 CL30 | AMD Radeon RX 7900 XTX | WD Black SN850 1 TB
Asus ROG Loki SFX-L 750W | SSUPD Meshlicious | Arctic Cooling Freezer II 280 | Alienware AW3423DWF

Permalänk
Medlem
Skrivet av dannesthlm:

Jag tycker att denna nyhets koppling till Sweclockers känns ganska tveksam...

Alla konsolnyheter är tveksamma här. Switch utgör inget undantag.

Skrivet av superapan:

Hur ska jag spela online på pendeltåget där det knappt går att ringa, än mindre köra datatrafik? "On the go" fungerar väl bara på single player-spel?

”On the go” är inte begränsat till worst case scenarios. Om man inte har någon nätverksuppkoppling alls kan man naturligtvis ”bara” spela local multiplayer eller single player. Men hur många minuter på dagen har jag ingen tillgång till vare sig WiFi, 4G eller 3G?

Permalänk

Riktigt najs ju! Slipper jag ju köpa ett Switch bara för att lira Pokémon och Fire Emblem när de lanseras!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyhet:

"Warframe lanserades i en första tidig version år 2013"

Läs hela artikeln här

Va? Jag spelade Warframe år 2012 och gör det fortfarande, fixa nyheten

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Navicula:

Va? Jag spelade Warframe år 2012 och gör det fortfarande, fixa nyheten

Haha, förlåt! Nu står det rätt.

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?