Just Cause 4 avtäcks – bjuder på explosioner och öppen värld

Permalänk
Melding Plague

Just Cause 4 avtäcks – bjuder på explosioner och öppen värld

Under E3 2018 avlöser avtäckningarna varandra. Svenska Avalanche Studios visar Just Cause 4, vilket bjuder på fallskärmshoppning, tromber och actionröj till max.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Ovanligt att det skulle vara open world och explosioner... men jag ser fram emot det

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Hoppas nu bara de får till vehicle handling denna gången. Motorcyklarna i JC3 var ju fasansfulla, och de flesta bilarna inte mycket bättre. Låt personen som fixade wingsuit-styrningen ta hand om fordonen också, tack.

Permalänk
Medlem

Dessa spel verkar bara vara att spränga saker i 30min sedan byter man spel.

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zarkov2:

Hoppas nu bara de får till vehicle handling denna gången. Motorcyklarna i JC3 var ju fasansfulla, och de flesta bilarna inte mycket bättre. Låt personen som fixade wingsuit-styrningen ta hand om fordonen också, tack.

Har du spelat Ghost Recon Wildlands? JC3 var fordonsmässigt det värsta jag har varit med om i ett ändå relativt välproducerat och dyrt spel, men GRW fullkomligt sopade banan med det in terms of efterbliven fysik. Plågsamt är bara förnamnet haha.

Visa signatur

Bara fanboys kallar folk för fanboy!

Permalänk
Medlem

Äntligen en 4a!!!!

Permalänk
Medlem

Explosioner och actionröj är inget för en pacifist som mej, men tromboner verkar intressant. Undrar om man är med i en orkester...

Permalänk
Medlem
Skrivet av TomasEss:

Undrar om man är med i en orkester...

Har du tagit en titt på fallout 76?

Permalänk
Medlem

"bjuder på Tromboner"

Really? Kan det kanske vara tromber som avses?

Permalänk
Medlem

@Bankai: Tyvärr för våldsamt för mig trots blåsinstrument.

Permalänk
Medlem

Tyvärr inte hypad ett dugg då bil fysiken i 3:an var helt värdelös.....

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Lego Master

Hype som tusan! JC2 & JC3 har varit mina go to-spel för lite hjärndöd prokrastinering de senaste åren. Att få en med ny karta och ny grafik är bara spot-on. Don't fix what ain't broken.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

*ser trailer* Yup, det där är Just Cause.
Vet inte om extrema väderfenomen är något helt nytt för spelserien dock.

Permalänk
Avstängd

lol jag upptäcker nu att jag har köpt Just Cause 3 och jag har inte ens öppna den fan vad man glömmer saker nuförtiden.

Jag tyckte om 2:an och hoppas att 4:an blir bättre.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Relik 📜

Calle och jag fick se live-gameplay nu under E3.
https://www.fz.se/nyhet/276960-just-cause-4-forsta-intryck-di...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S