European Hardware Association utser årets produkter på Computex 2018

Permalänk
Melding Plague

European Hardware Association utser årets produkter på Computex 2018

Efter två månader av nomineringar och omröstningar har medlemmarna i EHA enats om vinnarna i European Hardware Awards 2018, där vinnarna idag presenterades i Taipei, Taiwan.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Inga högoddsare direkt. Kul att se en AMD-procxessor som bästa processor. Välförtjänt!

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Grattis Fractal Design!

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Best ITX Case: Phanteks Enthoo Evolv ITX

öhm... okej... Det går inte in grafikkort som är en jäkla millimeter djupare än 2-slot, vilket var en otroligt stor besvikelse när jag själv byggde i det... T.o.m Fractals Define Nano har mer utrymme på den fronten.

OnT: Kul att AMD kniper lite processor-priser!

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bebben:

Grattis Fractal Design!

Grattis Nvidia!

Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Best ITX Case: Phanteks Enthoo Evolv ITX

öhm... okej... Det går inte in grafikkort som är en jäkla millimeter djupare än 2-slot, vilket var en otroligt stor besvikelse när jag själv byggde i det... T.o.m Fractals Define Nano har mer utrymme på den fronten.

OnT: Kul att AMD kniper lite processor-priser!

Kan ju vara en ide att dubbelkolla mått när man bygger ITX.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkiii:

Kan ju vara en ide att dubbelkolla mått när man bygger ITX.

Skickades från m.sweclockers.com

Absolut, research är grunden till en bra dator! Kort sagt så var det inte jag som valde delar, utan jag fick bygga med det som erbjudes. Men även om jag hade haft otur att välja dessa delar ihop så hade det varit extremt svårt att på bilder se i förväg att det inte hade varit optimalt. Man får väl ändå vara lite naiv och anta att "2,5-slot" kort får plats i vanliga ITX-towers? Handlade om ett Sapphire FURY Tri-X ifråga, tror inte ens det klassas som ett 2,5-slot utan som ett 2-slot.

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless