Permalänk
Medlem

99.se trasigt?

Hejsan!
Detta är lite långsökt men jag tänker någon på 99svenson ser detta.

Under dagen har 99.se upplevts tämligen trasigt.

1. Går till första sidan är inloggad.
2. Går till en tråd blir utloggad.
3. Går till första sidan igen och är igen inloggad.
4. Går till samma tråd är inloggad, trycker citera för att svara - jag blir utloggad.
5. Försöker skapa en tråd, jag är utloggad.
6. Går till första sidan igen och är igen inloggad.

What gives?

Sweclockers ville att jag godkände ett nytt ULA så jag antar har med GDRP och gör.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Erik.dv:

Hejsan!
Detta är lite långsökt men jag tänker någon på 99svenson ser detta.

Under dagen har 99.se upplevts tämligen trasigt.

1. Går till första sidan är inloggad.
2. Går till en tråd blir utloggad.
3. Går till första sidan igen och är igen inloggad.
4. Går till samma tråd är inloggad, trycker citera för att svara - jag blir utloggad.
5. Försöker skapa en tråd, jag är utloggad.
6. Går till första sidan igen och är igen inloggad.

What gives?

Sweclockers ville att jag godkände ett nytt ULA så jag antar har med GDRP och gör.

Hej,

Jag försöker återskapa problemet du har men upplever inga konstigheter med något av stegen du beskriver.

Vilken webbläsare använder du? Och har du några tillägg installerade på denna? I så fall vilka?

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem

@Klorixx: Kör Safari Version 10.1 (12603.1.30.0.34) / macOS 10.12.4 (16E195) så hyfsat nya grejor i varje fall.

Inga plugg-ins / extensions alls på denna maskin.

Permalänk
Medlem

Nu verkar jag kunna gå runt på forumet utan att den ballar ur. Ytterst märkligt. Hoppas det bara var något tillfälligt.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Erik.dv:

Nu verkar jag kunna gå runt på forumet utan att den ballar ur. Ytterst märkligt. Hoppas det bara var något tillfälligt.

Håller tummarna för att det bara var någon temporär grej då. Återkom gärna om du skulle stöta på det igen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W