Permalänk
Inaktiv

Radera konto

Hej,

Jag skulle vilja radera mitt konto samt alla mina meddelanden från forumet. Behöver jag vänta till nästa vecka då GDPR träder i kraft eller kan ni hjälpa mig med detta redan nu?

Permalänk
Geeks
SweClockers

Synd att du vill lämna oss! Givetvis kan vi ta bort ditt konto redan nu. Använd kontaktformuläret (se länk nedan) och skriv att du vill att vi tar bort dina användaruppgifter, så hjälper administratörerna dig.

https://www.sweclockers.com/kontakt

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Inaktiv

Tas alla inlägg bort då? Blir det inte det konstigt i äldre trådar?

Permalänk
Skrivet av anon42512:

Tas alla inlägg bort då? Blir det inte det konstigt i äldre trådar?

Antar att inläggen kommer ligga kvar men antagligen under ett annat namn typ avreggad medlem eller något.

för som du säger det kan bli väldigt konstigt om inlägg börjar försvinna till höger och vänster.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av anon42512:

Tas alla inlägg bort då? Blir det inte det konstigt i äldre trådar?

Skrivet av Rouge of Darkness:

Antar att inläggen kommer ligga kvar men antagligen under ett annat namn typ avreggad medlem eller något.

för som du säger det kan bli väldigt konstigt om inlägg börjar försvinna till höger och vänster.

Foruminlägg klassas vanligtvis inte som personuppgifter och kommer att finnas kvar även efter att någon begärt att få sitt användarkonto raderat.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dimestam:

Foruminlägg klassas vanligtvis inte som personuppgifter och kommer att finnas kvar även efter att någon begärt att få sitt användarkonto raderat.

I see! Tack för svar.