Microsoft avtäcker interaktiva whiteboardtavlan Surface Hub 2

Permalänk
Melding Plague

Microsoft avtäcker interaktiva whiteboardtavlan Surface Hub 2

För snart tre år sedan avtäckte Microsoft företagsinriktade Surface Hub, där stora pekskärmar sällskapas av Windows 10. Nu meddelar företaget att en uppföljare är på ingång.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

https://gsuite.google.com/products/jamboard/
Dock så är ju microsofts mer stilig, enligt mig

Permalänk
Medlem

Nån mer än jag som vill ha den i hallen enbart för att kolla kalendern och den snygga bakgrundsbilden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tBiorrith:

Nån mer än jag som vill ha den i hallen enbart för att kolla kalendern och den snygga bakgrundsbilden?

Hade gärna tagit x4 i datorrummet på en vägg med

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk

Härligt med fler saker man verkligen vill ha men aldrig kommer ha råd med.

Visa signatur

<Intel i7-14700K> <MSI MPG Z790 Edge Ti MAX WiFi7 PCIe5> <Nvidia GTX1080Ti>
<2x16
GB Dominator Titanium CL30@6000MHz> <MSI MAG A850GL>
<
Samsung M.2 990 Pro 1TB> <Samsung 850 Pro 512GB>   
<
Phanteks NV7 White> <Logitech Z906 5.1>
<Windows 11 Pro>

Permalänk
Medlem

Äntligen en skärm som är anpassad till alla som spelar in film i porträttläge

Permalänk
Medlem

Nu sket Apple på sig

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Ser grym ut. Hur får jag en interaktiv bakgrundsbild?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkiii:

Ser grym ut. Hur får jag en interaktiv bakgrundsbild?

Skickades från m.sweclockers.com

du kan skaffa wallpaper engine på steam. Drar lite CPU/GPU men kan ha ¨på at det pausas vid fullscreen av andra appar. Rätt shysst

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av cosmos92:

du kan skaffa wallpaper engine på steam. Drar lite CPU/GPU men kan ha ¨på at det pausas vid fullscreen av andra appar. Rätt shysst

Får kika på det. Bra tips.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kombinera med en wacompenna så har man något att ersätta den gamla ritplattan med när lottovinsten trillar in.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tBiorrith:

Nån mer än jag som vill ha den i hallen enbart för att kolla kalendern och den snygga bakgrundsbilden?

Säger som Ersnt i min receptbok för äppelpaj: jag brukar ha ett par stycken i hallen bara för doftens skull.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tBiorrith:

Nån mer än jag som vill ha den i hallen enbart för att kolla kalendern och den snygga bakgrundsbilden?

Inte riktigt det med bakgrundsbilden.. men ändå riktigt nice.
https://magicmirror.builders/