Lutat bygge vinner moddningstävling på Birdie 28

Permalänk
Melding Plague

Lutat bygge vinner moddningstävling på Birdie 28

På moddningstävlingen under Birdie 28 blev det något av giganternas kamp, där "timpelay" tog hem segern med sitt lutade och detaljrika bygge TILT.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Gillade den sista, Björns konstiga skapelse som vann peoples choice, men så är jag rätt såld på steampunk också. Klart kul bygge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wolfkin:

Gillade den sista, Björns konstiga skapelse som vann peoples choice, men så är jag rätt såld på steampunk också. Klart kul bygge.

Steampunk eller hillbilly moonshining apparat. Gränsen var ganska hårfin

Visa signatur

Fractal Design R6 modified - Asus RoG Strix Z390F - i9 9900K - Custom loop 2x360rad med DDC pwm pump - 4x4gb Corsair RoG Dominator edition @ 3200Mhz - ASUS GTX 1080 Ti Founders Edition med EK vattenblock & backplate - Corsair RM750i
Galleriet: Venom - Midvinter - Frankensteins keyboard Facebook: Nagelfar Mods Instagram: Nagelfar Mods

Permalänk
Proffsmoddare

Massive congratulations to the winners and good luck to all contestants in future competitions.

I wish i could have been there!

Permalänk
Medlem

Niklas "Forsberg Customs" Forsberg snyggast enligt mig

Visa signatur

Ryzen 5800X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43600 cl 14-14-14-34 EVGA FTW3 Ultra RTX 3090

Permalänk
Medlem

Congrats

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Grymma byggen!

Visa signatur

Flest teknikprylar när man dör vinner.

Permalänk
Medlem

Anaconda var min favorit, men smaken är som baken.

Permalänk
Proffsmoddare

Kul att träffas och stort tack till arrangörer och sponsorer! Extra kul med en förstaplats för TILT dessutom!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay