Cooler Master Elite 361, har någon koll på butik med det i lager?

Permalänk
Medlem

Cooler Master Elite 361, har någon koll på butik med det i lager?

Har varit i kontakt med en handfull av de större handlarna i Sverige, varav åtminstone en enligt egen utsago har möjlighet att ta hem från i stort sett alla landets distributörer, utan resultat. Det verkar vara kört att få tag i det från de större handlarna, som har lite omsättning.

Vill inte beställa från utlandet, då jag helt enkelt inte har lust att betala mer än chassit kostar i frakt. Det blir för dyrt. På Ebay är det utöver det rövarpriser, chassit låg på runt 300-400 spänn när man kunde få tag på det i Sverige, och det var ändå svenska priser.

Det är ett långskott, men det råkar inte vara någon här som har koll på någon butik som inte är listad på Prisjakt eller liknande tjänster, som fortfarande har något restlager av Elite 361?

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Ja, man kanske skulle slänga in en bild på chassit också, nån som kanske känner igen det:

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Intresserad också av denna modell, hittade du någon som sålde?

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogou:

Intresserad också av denna modell, hittade du någon som sålde?

Nä, tyvärr, letar fortfarande semiaktivt. Har man tur springer man in i nåt, typ

Har redan ett par Elite 361, så vill hålla det enhetligt, men du som kanske inte har något borde ta en kik på Elite 360 också, föregångaren till 361. Det är ytterligare något mindre. Alltid nice med alternativ.

Ja, och så en liten sidenote; bara tur att jag såg att du svarat i tråden, då ingen hunnit skriva i chassiforumet efter dig, och tråden syntes på forumets framsida. Citat- eller svara-funktionerna är bra skit om man vill ha svar tillbaks Hade missat det om jag inte kollat i rättan tid.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem