Medlem vinner Asus Geforce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming i Ownits tävling

Permalänk
Melding Plague

Medlem vinner Asus Geforce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming i Ownits tävling

Bredbandsleverantören Ownit bad om förslag på tilläggstjänster i en tävling och SweClockers medlemmar svarade. En vinnare har nu utsetts och belönas med ett högpresterande grafikkort.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis Mannen!

Permalänk
Medlem

Snacka om en bra start på veckan! GZ

Visa signatur

Rog Strix B550-i | Ryzen 7 5800X @ 4.3Ghz | Corsair Vengeance LP 2x8gb 3000Mhz | Asus RTX 3060ti |
Pirat Prusa MK2 | Prusa Mini

Permalänk
Medlem

Bara att gratulera! Det var en påhittig idé. Själv missade jag tävlingen helt, typiskt..

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem

Välförtjänt! En riktigt bra idé! Grattis.

Permalänk
Medlem

Tidig på pucken och ett jättebra förslag, välförtjänt! Gratulerar.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | RTX 3070 | 2x32GB DDR5-5600 | B650M Pro RS WiFi
Define R5 Blackout | Noctua NH-U14S | EVGA G2 SuperNOVA 850W
G502 Proteus Spectrum | Vortex Pok3r RGB

Permalänk
Medlem

Med 110 klick på "Bra inlägg" var detta mer än förväntat! Grattis @Jaco8 !

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Grattis! Kul med lite bättre ton i tråden än det varit i en del andra tävlingar.

Permalänk
Medlem

Wohooo!

Verkligen jättekul att så många gillade idén. Tänk vad en kopp te och bra timing kan åstadkomma.

TACK så jättemycket Ownit & SweClockers, och ni som "gillade" idén. Detta blir en fin uppgradering av mitt R9 290

Det är SJUKT att detta grafikkort kostar mer än hela min dator gjorde 2011

Permalänk
Avstängd

Förtjänat, idén var faktiskt bra. Grattis!

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem

Väl förtjänat, tyckte den idén var riktigt bra Grattis!

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [Dell Ultrasharp U2713HM 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Logitech G502] [Qpad QH-90]

Permalänk
Medlem

Gratulerar! Det är ett bra förslag.

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Inaktiv

Grattis, bra idé!

Permalänk
Medlem

Välförtjänt till 100%, grattis!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Stort grattis till en bra idé och till priset! Snyggt jobbat!

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Medlem

Jag ville tävla, men när jag såg det förslaget gav jag upp.
Kändes som en klockren idé!

Visa signatur

SweClockers Dark Pearl tema: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1484891
(Rek. Stylus)

Permalänk
Medlem

Fantastiskt bra idé, hatten av helt enkelt! Stort grattis

Visa signatur

Nytt hela tiden

Permalänk
Medlem

www.klockren.nu

Värdig vinnare (utan att ha läst de andra bidragen).

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Oj, definitivt en extremt bra tilläggstjänst. Kan bara gratulera och hoppas på att det här implementeras! (är själv Ownit-kund )

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Medlem

Stort grattis och välförtjänt. Grym ide @Jaco8

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Medlem

Verkligen en bra ide, jag satt själv och väntade på nerladdning häromdagen för att lira med kompisarna.

Permalänk
Inofficiell ambassadör
Skrivet av Jaco8:

Wohooo!

Verkligen jättekul att så många gillade idén. Tänk vad en kopp te och bra timing kan åstadkomma.

TACK så jättemycket Ownit & SweClockers, och ni som "gillade" idén. Detta blir en fin uppgradering av mitt R9 290

Det är SJUKT att detta grafikkort kostar mer än hela min dator gjorde 2011

Måste verkligen stämma in i hyllningskören, det här var ju faktiskt en riktigt bra idé!

Sen är det ju häftigt spannet man kan ha på datorhobbyn. Jag har haft datorer som kostat runt 6 kkr för hela burken och egentligen haft nästan lika roligt då som nu - trotts att både nuvarande skärm och grafikkort spräckte den summan med råge... var för sig...

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem

En fantastisk idé ska belönas med ett fantastiskt grafikkort! Grattis!

Visa signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2
PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro M.2 NVMe 1TB
SSD2: Samsung 980 Pro M.2 NVMe 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon 27" IPS G-Sync Cooled by Noctua

Permalänk
Medlem

lol.

Med den motiveringen säger jag bara nej... till just pawn it.

Permalänk
Medlem

Tack allesammans! Ni är underbara.

Skrivet av SaltyLiquorice:

Grattis Mannen!

Tack mannen. Inte varje dag jag blir lika glad av att få dina SMS.

Skrivet av DeGreeZ:

Snacka om en bra start på veckan! GZ

Kan inte bli bättre Tack!

Skrivet av CruiZin:

Bara att gratulera! Det var en påhittig idé. Själv missade jag tävlingen helt, typiskt..

Tackar tackar. Det kommer säkerligen fler tävlingar!

Skrivet av Fiddezz:

Välförtjänt! En riktigt bra idé! Grattis.

Tackar så ödmjukast

Skrivet av zetruz:

Tidig på pucken och ett jättebra förslag, välförtjänt! Gratulerar.

Javisst, denna gången hade jag bra timing Tack så mycket.

Skrivet av Icte:

Med 110 klick på "Bra inlägg" var detta mer än förväntat! Grattis @Jaco8 !

Så himla kul att jag fick så många "gillningar". Det visar ju verkligen att vi SweClockare vill ha en "turbo" att aktivera!

Skrivet av Hazelberg:

Grattis! Kul med lite bättre ton i tråden än det varit i en del andra tävlingar.

Ja visst är det så. Hyllningarna haglar ju in här, och i tävlingstråden likaså. Inte varje dag man får sån här uppmärksamhet och uppskattning. Tack allesammans, ni är bara för goa.

Skrivet av VadSaDu:

Förtjänat, idén var faktiskt bra. Grattis!

Skrivet av bluppblupp:

Väl förtjänat, tyckte den idén var riktigt bra Grattis!

Skrivet av LaoLao:

Gratulerar! Det är ett bra förslag.

Skrivet av anon193054:

Grattis, bra idé!

Skrivet av Marticus:

Välförtjänt till 100%, grattis!

Skrivet av Deriveh:

Stort grattis till en bra idé och till priset! Snyggt jobbat!

Skrivet av janaydin:
Skrivet av Taskman:

Stort grattis och välförtjänt. Grym ide @Jaco8

Tack så jättemycket alla! Det här värmer i hjärtat. Det är så kul att idén uppskattas Nu får vi hålla tummarna att det blir till verklighet!

Skrivet av dpom86:

Jag ville tävla, men när jag såg det förslaget gav jag upp.
Kändes som en klockren idé!

Ojdå. Där ser man

Skrivet av N0tepad:

Fantastiskt bra idé, hatten av helt enkelt! Stort grattis

Stort tack

Skrivet av trickeh2k:

www.klockren.nu

Värdig vinnare (utan att ha läst de andra bidragen).

Det fanns många utmärkta bidrag. Borde varit ett 2:a pris också

Skrivet av XFTality:

Oj, definitivt en extremt bra tilläggstjänst. Kan bara gratulera och hoppas på att det här implementeras! (är själv Ownit-kund )

Tack!
Jaa nu håller vi tummarna! Vore så sjukt kul!

Skrivet av Azathoth:

Verkligen en bra ide, jag satt själv och väntade på nerladdning häromdagen för att lira med kompisarna.

Tack!
Jaa det är bakgrunden till idén. Något jag själv har haft behov av & skulle vilja ha, som är realiserbart

Skrivet av Xyborg:

Måste verkligen stämma in i hyllningskören, det här var ju faktiskt en riktigt bra idé!

Sen är det ju häftigt spannet man kan ha på datorhobbyn. Jag har haft datorer som kostat runt 6 kkr för hela burken och egentligen haft nästan lika roligt då som nu - trotts att både nuvarande skärm och grafikkort spräckte den summan med råge... var för sig...

Tack så mycket!

Hehe ja värstingkomponenter har aldrig varit billigt. Och det verkar inte bli billigare i framtiden heller, med minnesbrist, mine:ers och allt vad det är.

Men på senare år har jag ändå lagt mer pengar på kringutrustning. Jag tycker att det är den som gör största skillnaden för helhetsupplevelsen

Permalänk
Medlem

Klart värdig vinnare. Antagligen hög efterfrågan och ändå rimligt att implementera.

Jag skulle antagligen byta stat så länge boosten inte blir helt orimligt prissatt.

Permalänk
Medlem

... jävligt bra idé faktiskt, inte förvånad överhuvud taget att Jaco8 vann efter att ha läst förslaget. Läste om, men deltog tyvärr inte i tävlingen och kollade inte upp de övriga förslagen, men Jaco8s förslag reagerade jag positivt på iallafall.

Permalänk

Kul idé men svår att genomföra i praktiken tror jag. Oftast nyttjas begränsningarna i anslutningsmetod / infrastruktur snarare än policing funktion i nätet.

Visa signatur

Eating fords and shitting chevys since 1914

Permalänk
Medlem

Stort grattis! Gillar idén starkt.