Swec laddas men blir sedan blank.

Permalänk
Medlem

Swec laddas men blir sedan blank.

Har fått problem med att swec laddas men sedan blir skärmen helt vit, både på mobil och dator.

Det känns som att sidan laddas normalt men sedan täcks av en vit ruta, typ som en trasig reklambanner som sväller över allt.

Räcker att reload:a och stoppa laddningen av sidan innan den är klar.

Någon mer ?

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Hedersmedlem

@Karaff Skulle vara trevligt med lite mer information

Vilken webbläsare (inkl. ev. tillägg), vilken ISP, när började det, osv.?

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Händer mig också. Kör med chrome, inga tillägg. Skulle också tro att de har problem med någon annons för det händer inte hela tiden.

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Medlem

Samma sak för mig.
Nyaste firefox, win 10, ISP: It-total. Började idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Chrome på Android. Firefox på Win10.

ISP Telia, stadsnät från Svenska stadsnät.

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem

Samma.
FF samt IE
Win 7, ISP Felia

Permalänk
Hedersmedlem

Vi är på det och undersöker problemet, det är mycket riktigt någon annons som strular. Kommer otroligt sällan för min egna del så det underlättar inte i felsökningen. Men så fort det är identifierat vilken annons det är så ska det vara snabbt åtgärdat.

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem

@Klorixx:

Det är den stora vita.

Har nog varit lite mindre för mig nu men suttit för lite för att kunna säga säkert.

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Avstängd

Händer för mig också, men bara på mobilen. Kanske är Chrome i kombination med någon annons? Kör inte Chrome på mina datorer, dock Vivaldi som bygger på Chrome, men som sagt inga problem där. Mobilsidan verkar funka också, men den vill man ju helst inte använda.

Permalänk
Medlem

@snajk:

Hade samma problem på datorn med FF i Win10..

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.