Oneplus lanserar ny telefon i juni med Qualcomm Snapdragon 845

Permalänk
Melding Plague

Oneplus lanserar ny telefon i juni med Qualcomm Snapdragon 845

I en intervju med CNET avslöjar Oneplus VD Pete Lau att bolagets nästa telefon redan arbetas på, och att denna kommer med Snapdragon 845 samt planeras att släppas under juni månad.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Har en Oneplus X just nu, och den är tamigtusan perfekt. Tyvärr är jag totalt ointresserad av jättebjässar till telefoner med massa bling bling. Önskar de gjorde en uppföljare på X:en så jag har nåt att byta till när dagen kommer då min går i graven.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nioreh83:

Har en Oneplus X just nu, och den är tamigtusan perfekt. Tyvärr är jag totalt ointresserad av jättebjässar till telefoner med massa bling bling. Önskar de gjorde en uppföljare på X:en så jag har nåt att byta till när dagen kommer då min går i graven.

Once you go big you never go back Saknar min 6 tums Nokia Lumia 1320 :/ Men den blev för slö

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

OnePlus lyckas alltid skapa rubriker av inget.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fire_Ice:

OnePlus lyckas alltid skapa rubriker av inget.

Jag vet...Inte en Androidtråd utan att ha nämnt Apple.

Men lite som Apple

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fire_Ice:

OnePlus lyckas alltid skapa rubriker av inget.

Well det är väl inte värre än Swedroid: "Är det här kartongen för S9?" Har folk inget liv?

Permalänk
Medlem

De har ju brännt en massa pengar på reklam (Star Wars: The Last Jedi) så de syns bland allmänheten....

Och höjt priset....

Ja jag är gnällig/missnöjd, att de övergett sitt ställningstagande att inte göra reklam.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 |► Raspberry Pi 3B | Osmc |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Well det är väl inte värre än Swedroid: "Är det här kartongen för S9?" Har folk inget liv?

Den bekräftar åtminstone några lösa rykten kring specifikationerna, vilket jag finner mycket mer intressant. För att inte tala om att S9:an kommer ganska snart, något som OP6 inte gör.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

Xiaomi Mi7 verkar mer intressant då.

Permalänk
Medlem

Hoppas att de tar tillbaks fingeravtrycksläsaren på framsidan igen!

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrueType:

Hoppas att de tar tillbaks fingeravtrycksläsaren på framsidan igen!

Var själv orolig för det när jag köpte 5t men nu vill jag inte vara utan så för mig får den gärna stanna, pekfingret placeras perfekt när jag lyfter upp luren känns helt naturligt så ja visst är folk olika alltid.

Tur iofs det med men placeringen är inte avgörande för mig vid ev uppgradering, kameran däremot betyder mycket för mig även om det inte direkt blir en DSLR, luren ju i vilket fall alltid med en ute på språng.