Phanteks förbereder chassit Eclipse P350X

Permalänk
Melding Plague

Phanteks förbereder chassit Eclipse P350X

Phanteks breddar sitt sortiment av chassin i instegsklassen, där nykomlingen Eclipse P350X växer på djupet samtidigt som den erbjuder sofistikerad RGB-belysning ur kartong.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Fronten var ingen höjdare. Blir nog ett P400 med härdad glassida till nästa bygge. Garanterat sämre luftintag i fronten än P350X, men mycket snyggare.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Ingenting att skriva hem till Sverige om

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk

Är det bara jag som är så trött på RGB så jag kan spy? Hoppas verkligen att denna trend dör snart och man börjar satsa på lite mer stilrena designer...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svenn3SaataN:

Är det bara jag som är så trött på RGB så jag kan spy? Hoppas verkligen att denna trend dör snart och man börjar satsa på lite mer stilrena designer...

Köp inte RGB då? Finns gott om chassin för personer som inte vill ha RGB.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Svenn3SaataN:

Är det bara jag som är så trött på RGB så jag kan spy? Hoppas verkligen att denna trend dör snart och man börjar satsa på lite mer stilrena designer...

Har själv ett P300 och tycker det är väldigt stilrent med lite leds inne. Vill Man inte ha leds kan man ju alltid släcka de

https://i.imgur.com/5ehXVtP.jpg

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR