Bilder på ditt senaste inköp (2018) [inga produktbilder]

Permalänk
Skrivet av Zmt:

Revo Toro S? I så fall kommer du bli nöjd

Visa signatur

Laptop och Philips Fidelio X2HR :)

Permalänk
Medlem

Ska bli kul och se hur detta gamla mästerverk står sig efter att man lagt ner hundratals timmar på Breath Of The Wild. Har inte lirat Ocarina Of Time sen det kom en version till Gamecube.

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
ASUS Nordic
Skrivet av Roughack:

Bockade av på min bucketlist och köpte mig en 911.
https://i.imgur.com/ZSe5Vo1.jpg

Precis som Subzero299 så längtar jag tills jag får lägga på sommarfälgarna.

Grattis! 996.2:an är en underbar bil, se bara till att byta IMS:n om det inte redan är gjort

Permalänk
Medlem

Google Pixel 2 XL, 64GB Panda (Svart/Vit)

Visa signatur

Tar gärna emot tips på roliga couch co-op PS5 spel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evanswachtz:

Misstänkte det!
Vad är det för möbel under TVn? Vart är den köpt?

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

@Sjoooberg: IKEA, kommer inte ihåg modellnamn men det är en av de vanligare. Däremot ska jag bygga egen i framtiden.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sjoooberg:

Misstänkte det!
Vad är det för möbel under TVn? Vart är den köpt?

Skrivet av Evanswachtz:

@Sjoooberg: IKEA, kommer inte ihåg modellnamn men det är en av de vanligare. Däremot ska jag bygga egen i framtiden.

Ikea Bestå

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Medlem

Fick bli nya sommarsulor till bilen
Verkligen inga värsting dimensioner, bara 225/45/17. Men bättre än dom tråkiga original fälgarna iaf

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Peak Design Everyday Messenger. Inget superspecial men är en bra och snygg väska för laptop och en del annat. Cyberphoto bräcker Inet på godisfronten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zachtionman:

Husköpet färdigt i början av januari, så jag är lite sen i tråden. Men det var mitt senaste roliga inköp

https://i.imgur.com/WSmcl8V.jpg

Visst har du lagt ett antal pengar på att få det. Men du kan nog lätt säga att du fick med nånting på köpet, som inte går att köpa för all pengar i världen. Vilket ställe, vilken utsikt!!! Wow.

Visa signatur

iMac "27" Late 2013

Permalänk
Medlem

Använde endast "3 Y" och förlägningskabeln. Komplettering för fläktarna, två främre och den övre på samma "3 Y" kabel i "chassi 1". Den bakre i "chassi 2" (cpu fläkten snurrar endast när jag inte spelar) så nu är denna jäkla tyst. Två extra Sata kablar för att Asus var så jävla snål med dessa.

Tradera fynd.
Läs: ~2,500 MB Skriv: ~1.100 MB (1GB Fil). För de tyngre spelen...

som detta...

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Körde hem till mor o far och fick för mig att rota på vinden. Hittade lite gosaker jag ej var medveten jag ens ägde Saknas spel i ca 50% av kartongerna. Men alltid roligt att läsa böckerna.

Visa signatur

- 13600K | ASUS 3080 | 32GB DDR5 | XB271HU -

Permalänk
Medlem

@MrQke: Moto racer. Jupp, nu blev jag allt lite nostalgisk.

Kommer ihåg när man köpt ett nytt spel som nästan alltid kom med en manual som man läste under installationen eller på bussen hem, kartan till GTA var väldigt rolig att ha som liten unge

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evanswachtz:

@Sjoooberg: IKEA, kommer inte ihåg modellnamn men det är en av de vanligare. Däremot ska jag bygga egen i framtiden.

Skrivet av Peppar2014:

Ikea Bestå

Tack! Såg att det var Ikea, sökte modellnamnet. Gillar den mycket, enkel, stilren och minimalistisk.

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrQke:

Körde hem till mor o far och fick för mig att rota på vinden. Hittade lite gosaker jag ej var medveten jag ens ägde Saknas spel i ca 50% av kartongerna. Men alltid roligt att läsa böckerna.
https://i.imgur.com/hDoLaay.jpg
https://i.imgur.com/3SGtuBT.jpg

Tribes 2!!!

Permalänk
Medlem

lite mer hue och en Alexa

Visa signatur

🖥 i9-13900K | RTX 4090 | Asus ROG Strix Z790-F GAMING | G.Skill 32GB | Seasonic 850W | Acer Predator X34S

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MrQke:

Körde hem till mor o far och fick för mig att rota på vinden. Hittade lite gosaker jag ej var medveten jag ens ägde Saknas spel i ca 50% av kartongerna. Men alltid roligt att läsa böckerna.
https://i.imgur.com/hDoLaay.jpg
https://i.imgur.com/3SGtuBT.jpg

Monkey Island!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sjoooberg:

Tack! Såg att det var Ikea, sökte modellnamnet. Gillar den mycket, enkel, stilren och minimalistisk.

Bättre att köpa deras tv-bänk, då har du redan förborrade hål för sladdar etc.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peppar2014:

Bättre att köpa deras tv-bänk, då har du redan förborrade hål för sladdar etc.

Såg den nu faktiskt, får bli en sådan. Men först får jag göra mig av med mina hemska dammätande svarta "Lack"! Tack.

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk

Nya fälgar, och coilovers på sommarbilen.
Fronten är på lackering.

Permalänk
Medlem
Skrivet av drakelito:

Revo Toro S? I så fall kommer du bli nöjd

Tyvärr, fick bli en Max Toro

Visa signatur

🎮 ⇢ R7 5800X3D • MSI B450 Gaming Pro Carbon • G.Skill Flare X • Zotac RTX 3080 12gb
🖥 ⇢ Acer Predator XB271HU
⌨️ ⇢ Mekanisk Fjell & Frog Mini
🖱 ⇢ MX Master 3S • Xlite V2
🔈 ⇢ DT 1990 Pro • DT 700 Pro X • Schiit stack

Permalänk
Medlem

Fick för mig att byta ut min 2x3m portalfräs mot en 1x1.5 slutar med att denna kommer bli så överjävligt mycket bättre att jag behåller gamla för större jobb ändå Och fokuserar på att bygga min lilla "verkstad" inomhus istället för att bygga om garaget där den gamla står.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Hedersmedlem

Iom. att det inte finns några androidplattor med vettiga specs (typ SD835, 4-8GB ram osv.) fick det bli en Ipad pro 10.5 wifi.

Provningshäfte till årets Öl och whiskymässa i Malmö (9-10 mars)

Eldvatten Laphroig Ex-tawny Port Hogshead

Diplomatico rum (the blasfemy :) )

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Diplomatico rum (the blasfemy :) )
https://i.imgur.com/IzQWpxRl.jpg

Den där Diplomaticon har jag också sneglat på, och även den andra. Återkom gärna med vad tycker när du provat 😀

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem

Köpte två stycken Yale Doorman V2N med Verisurekoppling.

Bauhaus prismatchade så fick 32% rabatt på Bauhaus ordinarie pris

Visa signatur

- Intel i7 8700K | Z370 AORUS Gaming 5 | MSI 1080TI | 16GB DDR4 |
- Asus ROG G20AJ | Intel i7 4790K | GTX 970 | 16GB DDR3

Permalänk
Medlem

Var hyfsat billigt på Komplett, so why not!

Och skulle bara veckohandla, och såg att ICA hade ett våffeljärn till bra pris, så ett sånt fick det bli!
Hur bra det funkar får vi se ikväll

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

@Flutters du får lov att rapportera slutresultat med bilder Fasiken nu vill jag ha våfflor.

Permalänk
Medlem

Mobil-uppgradering och ny handkontroll!

Permalänk
Medlem

Min gamla leksak ifrån Jula till snöslunga gick sönder. Så jag gick och köpte mig en ny ifrån Blocket. Denna gång en kvalitetsmaskin. Okänd ålder men den kommer användas kanske 10 timmar max per år, så det spelar mindre roll. Denna bjässen tuggar i sig snön som de vore smältsmör. Riktigt nöjd med prestandan och våtsnö är inga problem heller. Det är en så kallad två-stegsmaskin. Den skrapar upp/smular och kastar snön så att säga.

Visa signatur

🎮 ASUS RTX 3080 STRIX • i7-13700K • Define 7 • ASUS B660-PLUS D4 ⌨ 64GB DDR4 3600MHZ 💿 4TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av radx:

Min gamla leksak ifrån Jula till snöslunga gick sönder. Så jag gick och köpte mig en ny ifrån Blocket. Denna gång en kvalitetsmaskin. Okänd ålder men den kommer användas kanske 10 timmar max per år, så det spelar mindre roll. Denna bjässen tuggar i sig snön som de vore smältsmör. Riktigt nöjd med prestandan och våtsnö är inga problem heller. Det är en så kallad två-stegsmaskin. Den skrapar upp/smular och kastar snön så att säga.

https://i.imgur.com/bI8PdH6.jpg

Extra plus för den snygga kabeldragningen, du har inte funderat på att sleeva lampkabeln ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.