Ang ändring av betalfunktion i Marknaden

Permalänk

Ang ändring av betalfunktion i Marknaden

Har försökte lägga upp några annonser i dagarna, men trots abonnemang så man hänvisad till WyWallet istället.
Vet inte anledningningen till detta men WyWallet har kraftiga problem, alla inte prata för alla men som har inte lyckats reta mig konto på 2dgr, det får mig att börja undra.

Mailen stämt inte om du väljer tex har glömt Lösen eller telnr stämmer inte och det värsta är nästan värst, jag är inte död i Göteborg enligt deras säkerhetsfråga som jag skapade igår pga att kunna annonsera här, har gjort många bra affärer här och har även sålt en hel del till underpris har jag men ingen plats är det bättre med någon symbolisk grej.
Varför är inte bytes kategorin gratis, skulle vara fruktansvärtr lätt att banna dom som missbildat det! Det är ju även en miljöfråga. God Fortsättning men jag är lite ledsen att jag inte kan lösa upp annonsen innan helgen.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej @Pierre232

Vi får givetvis ta en närmare titt på detta. Det ska dock sägas att vi inte har fått in ytterligare klagomål så kanske det har blivit något fel med just ditt konto. Har du kontaktat Wywallets kundtjänst? (kundtjanst@wywallet.se alt. 0771225050)

Kan dock tipsa om att det är fri annonsering i Marknad fram till nyårsafton, se SweClockers önskar God Jul & Gott Nytt År med fri annonsering i Marknad-artikeln för ytterligare information.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

Dom skall återkomma men har försökt lösa detta i 3dgr, som du kanske ser i historiken? Det jag blir mest irriterad på är att t dom inte har någon som helst stort på helgen, när ny tex både balett, forum och mm binder upp sig. För att inte tala om alla onödiga n konton. Jag är intresseradb av att vara bunden till 68 olika tjänster, i slutändan kommer du vinna dig till produkten som så är den varan du kan köpas och inte vill ha m

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

tack för tipset

Skrivet av Kent:

Hej @Pierre232

Vi får givetvis ta en närmare titt på detta. Det ska dock sägas att vi inte har fått in ytterligare klagomål så kanske det har blivit något fel med just ditt konto. Har du kontaktat Wywallets kundtjänst? (kundtjanst@wywallet.se alt. 0771225050)

Kan dock tipsa om att det är fri annonsering i Marknad fram till nyårsafton, se SweClockers önskar God Jul & Gott Nytt År med fri annonsering i Marknad-artikeln för ytterligare information.

Permalänk

hittar inte koden någonstans bara kan du ge mig en hint?
God forsättning

Skrivet av Pierre232:

tack för tipset

Permalänk

Hej och God forsättning

[quote postid="17195210" userid="57709" name="screamin-daemon"]
Hej koden i eran annonskampanj fungerar inte för mej,har försökt lägga ut den med flrea webläsare men det står bara felaktig kod. Vet inte ifall du kommer ihåg att jag inte kunde regga mig på wywallet häromdan? Tror du att du skulle kunna aktivera annonsen för mig(står somdold under mina annonser?)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pierre232:

[quote postid="17195210" userid="57709" name="screamin-daemon"]
Hej koden i eran annonskampanj fungerar inte för mej,har försökt lägga ut den med flrea webläsare men det står bara felaktig kod. Vet inte ifall du kommer ihåg att jag inte kunde regga mig på wywallet häromdan? Tror du att du skulle kunna aktivera annonsen för mig(står somdold under mina annonser?)

Gratis annonsering gällde bara till 31/12 vilket troligtvis är anledningen till att koden inte fungerar...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem

Ingen kör med MyWallet när de infördes i Sverige var dagen SMS betalande dog helt.

Men det bästa vore väl skaffa Swish Företag, och inkludera med API, alla har Swish dessutom normalt billigare än kortbetalning, sms betalning.