Komponentkabel till Gamecube

Permalänk
ASUS Nordic

Komponentkabel till Gamecube

En kabel som jag längre trott varit borta dök upp i städningen idag. Eftertraktade komponentkabeln med kretsen för att få ut komponentsignal från den digitala bildutgången på Gamecube.

1500 kr eller högsta bud, reserverar mig rätten att välja köpare.

Hämtas i Sollentuna eller skickas, köparen betalar eventuell frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Oh, min kusin har också den, kanske ska sno den och sälja för 1500kr? Tror inte du kommer få det priset.

Permalänk
Medlem

Bjuder 800kr på denna

Permalänk
ASUS Nordic
Skrivet av seraj5:

Oh, min kusin har också den, kanske ska sno den och sälja för 1500kr? Tror inte du kommer få det priset.

Är medveten om att Sweclockers inte är bästa marknadsplatsen för denna produkten, men eftersom det är kostnadsfritt att annonsera tänkte jag göra ett försök här först 1500 kr är ett bra pris med tanke på att de säljs för över 2500 kr normalt.

Permalänk
ASUS Nordic
Skrivet av s0sdaf:

Bjuder 800kr på denna

Noterat.

Permalänk
Medlem

Helt utanför ämnet här nu, men jag tänkte häromdagen på "den gamla goda tiden" med Sweclockers runt år 2004, då mycket av artiklarna och nyheterna handlade om just överklockning, och jag mindes särskilt att det var en hel del artiklar om en hypad svensk som tydligen var framgångsrik och världskänd i den subkulturen. Och här är han och lurkar

Skrivet av seraj5:

Oh, min kusin har också den, kanske ska sno den och sälja för 1500kr? Tror inte du kommer få det priset.

Han kan mycket väl få det priset, men kanske inte på Sweclockers.

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian