Mellandagsrea 2017 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem

@fritet: Tänk inte så mycket på det. De hade bara ett antal för 6666kr. De andra var för-kalibrerade och hade ett påslag till 7500kr.

Permalänk
Skrivet av ågren:

Samma deal gäller hos ToysRus, tyvärr slut på nätet men finns i lager i Helsingborg, Umeå och Karlstad.

Tyvärr är man Stockholmsbo.
Så det blir svårt att komma till de ställena..

Finns det någon här som bor i Helsingborg, Umeå eller Karlstad och har vägarna förbi ToysRus och vill köpa ett Switch till mig?

Nej men, jag får vänta, förhoppningsvis kommer BR/ToysRus tillbaka i stock.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad (meninglösa och ohjälpsamma inlägg)*

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Är du säker på att erbjudandet fortfarande ens var aktivt vid tidpunkten? Någon skrev tidigare att 6666kr låg kvar till 28/12 vilket enligt dig också var då du bokade en enhet till det priset och från den 29/12 blev du informerad om ett nytt pris.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag hade uppe elgiganten sidan på TV:N på min laptop, när jag startade den idag. Det stod faktisk att det skulle gälla till 1/1 där Så då fick vi fakta på det tillslut i alla fall.

Visa signatur

CPU AMD 3900X GPU Zotac RTX 3080 12GB
Moderkort Asus x570-E Gaming Nätagg Corsair RM850x
Minne Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB Kylning Corsair Hydro H115i PRO
Chassi Corsair Obsidian 500D SE Skärm Samsung Odyssey G9 NEO
SSD Samsung 970 1TB HDD Western Digital Blue 2TB Laptop Dell XPS 13 9300 i7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leyer:

Jag hade uppe elgiganten sidan på TV:N på min laptop, när jag startade den idag. Det stod faktisk att det skulle gälla till 1/1 där Så då fick vi fakta på det tillslut i alla fall. https://i.imgur.com/Gw2UD85.png

Ja det var ju det jag sa, mitt minne var korrekt således hehe!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

Xbox One X 1TB med Forza Motorsport 7, 4 989:-
https://www.netonnet.se/art/startpage/xbox-one-x-forza-7/C184...

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX1660Ti/32/512GB], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Ingen som kör REA på någon vettig VPN med bra hastighet? Jag har en 250 mbit lina.

Edit: Fel tråd

Skrivet av Icte:

Mellandagsrean är väl över? Dags att använda dagens fynd tråden istället!

Visa signatur

"They say we die twice. Once when the breath leaves our body, and once when the last person we know says our name."

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcmixx:

Ingen som kör REA på någon vettig VPN med bra hastighet? Jag har en 250 mbit lina.

Mellandagsrean är väl över? Dags att använda dagens fynd tråden istället!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

(plast används här i väldigt bred bemärkelse, det är skillnad på plast och plast)

Tvivlar starkt på att det blir några "utfällda" plastmaterial, de flesta plaster är väldigt stabila, det är anledningen till att nedbrytning tar lång till extremt lång tid för plast. Även om något material skulle komma in i maten är den stabila strukturen också skäl för att plast till stor del passerar rakt igenom kroppen utan påverkan, det finns alltid undantag men plast som är designad för att vara i kontakt med mat har ofta ganska hårda krav på sig.

För er som är oroliga så går det att använda glas istället för plast:

https://food52.com/blog/20028-how-to-use-glass-not-plastic-to...

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk
Benchmaskin 🍞

*Tråd låst*

Nu när mellandagarna är över kan alla tips postas i Dagens Tips-tråden istället.