mekaniska tangentbord och tillbehör.

Permalänk
Medlem

mekaniska tangentbord och tillbehör.

inser att jag behöver dryga ut Decemberkassan ett par hundra procent eller så om jag ska lyckas med mina planer på att åka bort istället för att ta bort mig över det oändliga snöskyfflandet hemmavid under Jul/Nyår.
så, här var det tangentbord! kom och köp tangentbord!

alla prisidéer inkluderar spårbar frakt.

60% HHKB-inspirerat bygge med nordisk twist. (ISO L-shift)
Winkeyless.kr "B.Face" PCB + "BBB" acrylcase.
Gateron Blues med customfjädrar, känslan kan beskrivas som MX Green med tidigare aktivering.
Gateron PBT-caps. (valmöjligheter finns.)
pris - 1100:-

GH60(?) svartanodiserat CNC-fräst 60% aluminiumcase inkl rostfri bottenvikt med pokermotiv.
pris - 600:-

TEX grönanodiserat CNC-fräst 60% aluminiumcase.
GON Nerd60 2.0 PCB, Grönanodiserad 60% Universal plate från GON
Gateron Blues med customfjädrar, känslan kan beskrivas som MX Green med tidigare aktivering.
några stycken on-pcb smd leds i färgen "purplish pink" mellan pcb och plate.
Gateron PBT-caps. (valmöjligheter finns.)
pris - 1600:- (enbart TEX aluminiumcase - 700:-)

BILD 2.
Massdrop infinity i "hacker"-layout, vitmålad plate, vitmålat Poker aluminiumcase.
Gateron Blues med customfjädrar, känslan kan beskrivas som MX Green med tidigare aktivering.
Gateron PBT blanks enligt bild.
(space saknar stabs och bottenraden är något av en hemmasnickrad lösning, skickar med de ursprungliga svarta DSA alps-capsen samt matias quiet click switchar som överlevde demontering.)
pris - 700:-

40% GON Mobik med blåtandsmodul (batteri saknas.), pink/purplish pink LEDs i switchar samt under PCB. MX blues/stickers/koreafjädrar, Gateron PBT-caps. *inte till salu, än.*

Duckys tjocka vitblanka PBT-caps, ISO, täcker 60% pris - 300:-

*viss reservation för felskrivningar och yrvakna uträkningar*

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 400+frakt för gh60-chassit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakteria:

Bjuder 400+frakt för gh60-chassit.

antar att du missat mitt pm?