SweClockers utsmyckat till jul

Permalänk
Melding Plague

SweClockers utsmyckat till jul

För tolfte året i rad har medlemmarna hjälpt till att sprida julstämning på SweClockers! Efter en lång rad bidrag, hård gallring av redaktionen och en omröstning, pryder ett vinterlandskap logotypen.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Snyggt jobbat!

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk

Nice!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, GTX Titan Xp 12GB

Sugen på att köra e-GPU?

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna Jag valde länge mellan första plats och andre plats då tydligen.

God Jul!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna dock tycker jag inte den här loggan passar alls blev för grötig.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Grattis till vinnarna dock tycker jag inte den här loggan passar alls blev för grötig.

Julgrötig?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

TT Core V1, i5 3570k, 16GB, XFX RX480 RS, OCZ TR150 240GB + WD Green 1TB, Seasonic 650W Gold

Permalänk
Medlem

Mysigt!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Grattis! Den enda som stack var dock julbordet. Brukar se likadant ut varje år

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna!

Jag tycker att de flesta bidrag var bra. Även om jag inte hade just röstat på Mattias.J så passar den bra in på sidan.

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Medlem

@alek747 Härlig bild!

Visa signatur

ΛVOИ 2022
AMD Ryzen 7 3700X AMD Radeon RX 6900 XT
Gigabyte X570 I AORUS PRO WIFI Samsung 970 EVO Plus 1TB
Cooler Master NR200P MAX Corsair Vengeance 16GB 3200Mhz

Permalänk
Medlem

Tjusigt, men svårt att se själva texten.

Vore trevligt med besked på de andra tävlingarna från November som ligger öppna nu bara

Permalänk
Medlem

Den blir ganska liten i mobilversionen, https://imgur.com/O4kcE7Z

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Snygg logga, men ser såklart likadan ut som 90% av julloggorna som använts de senaste 10 åren. Tycker julbordet var fint eftersom det stack ut lite mer

Permalänk

Ett STORT grattis till 3 välförtjänta vinnare! God Jul!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Grattis till alla 3 pristagare.

Visa signatur

Main: Win 10 Pro, Gigabyte Z97X-SLI, i7-4790K stock, HyperX 4x4 GB PC-12800, GTX 960 2GB, Kingston m.2 128, GB SSD 18TB RAID lager.
HTPC: Win 10 Pro, Gigabyte Z97P-D3 i5-4570s, Crucial 4+4 GB PC-12800, Kingston SATA3 120 GB SSD, Asus Blu-Ray.

Permalänk
Medlem

Grattis, alla tre!

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk

Tack så hemskt mycket

Hej allihopa!

Tack så hemskt mycket för att ni röstade, det var riktigt bra kvalité på alla bidragen i år så det uppskattar jag väldigt mycket. Grattis till alla andra vinnarna!

Jag hoppas alla får en riktigt trevlig och vit jul!

Permalänk
Medlem

Grattis!
Förstår inte hypen om julbordet, unik är inte alltid lika med snygg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Grattis till vinnarna dock tycker jag inte den här loggan passar alls blev för grötig.

Hur? Den följer ju svensk inredningsmeme, "ljust och fräscht" rätt väl. Nästan ett minimum av krimskrams också.

Gillade pepparkaksbordet ändå dock.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint