Hörlurar/Headset, Overwatch PS4, Honor 8 och spel-laptop!

Permalänk
Testpilot

Hörlurar/Headset, Overwatch PS4, Honor 8 och spel-laptop!

Hejsan!

Har ett gäng med hörlurar / headsets som jag inte använder och tänkte sälja, samt en laptop som är ca. 1 år gammal som säljes då jag inte längre är i behov av den då studierna är klara

  • SÅLD!Cooler Master Storm Sirus 5.1 - Ett äkta 5.1 headset med DAC. Skicket är som nytt!
    Pris: 150kr eller högst bjudande.

  • SÅLD!Corsair Vengeance 2100 - Trådlösa 7.1 hörlurar från välkända Corsair, dessa är också i bra skick!
    Pris: 150kr eller högst bjudande.

  • Nokia Purity HD by Monster - Riktigt sköna stereo lurar med bra ljud, har dock andra jag använder.
    Pris: 300kr eller högst bjudande.

  • Overwatch till PS4 - Kommer i ett svart fodral (ej original), köpte Collectors Edition för alla prylar men har ingen användning för själva spelet.
    Pris: 200kr eller högst bjudande.

  • Huawei Honor 8 - Köptes på släpp, men har uppgraderat till en Galaxy S8 så denna är över.
    Telefonen är som ny sånär som på mindre slitage vid hörlurs/USB-ingången, syns inte om man inte letar efter det! Original laddare ingår, dock en annan USB-C kabel då förra försvann.
    Det sitter ett glasskydd på framsidan samt ett gummiskal som täcker sidorna och baksidan.
    Digitalt kvitto hos Tele2 finns.
    Pris: 1500kr eller högst bjudande.

  • Lenovo Y700 - Köpte denna förra året inför studier. Datorn är i nyskick och har knappt använts alls, endast lämnat hemmet vid 5st tillfällen och då legat bra packad. Det sitter även en extra 500Gb Samsung 850 EVO i den. Funkar till allt från LoL & Destiny 2 till Star Wars Battlefront 2 & Fortnite.
    Digitalt kvitto hos Inet finns.
    Pris: 5500kr, intressanta bytes artiklar listas nedan:
    *Stationär dator av lite äldre modell, ska användas som PLEX-server.
    *Ultrawide skärm
    *PS4 Pro
    Fotnot: Jag värderar min dator till runt 5500kr inkl. 850'evon, om det du vill byta inte når upp dit så kan du lägga pengar i mellan.

Vid frågor eller funderar så skicka gärna ett PM!
Allt finns i Gävle, ska det skickas så står du som köpare för fraktkostnaden och det är förskottsbetalning via Swish som gäller. Jag har gott om referenser här på SweC-marknad, alla är 5/5 i betyg

Läs hela annonsen här

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < Katana | Leobog Hi75 | Basilisk Ultimate >

Permalänk
Testpilot

INFORMATION

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

SÅLDA PRODUKTER

  • Cooler Master Sirus 5.1

  • Corsair Vengeance 2100

  • Huawei Honor 8

FOTNOTER

  • Jag kan tänka mig skala bort 1000kr från laptopen genom att plocka ur 500Gb 850 EVO SSD'n, då sitter det fortfarande en 256Gb Samsung PCI-e SSD kvar.

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < Katana | Leobog Hi75 | Basilisk Ultimate >