Rösta fram bästa datorbygget i Dreamhack Casemod Championship Open Class

Permalänk
Melding Plague

Rösta fram bästa datorbygget i Dreamhack Casemod Championship Open Class

Deltagarna i Dreamhack Casemod Championship Open Class är redo för bedömning av SweClockers läsare för chansen att vinna bonuskategorin Community Vote.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Svårt val så jag avstår. Ibland vill man att alla ska vinna.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem

Önskar alla lycka till. Tyckte själv att batcave var ett jäkligt fett bygge

Permalänk
Administrativ avgift

Nähe mitt NCASE fick inte va med Jaja fanns så många andra snygga byggen endå Personligen ska batcave vinna, lätt mest "moddade" bygget i mina ögon!

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Project Ash är nice

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
Medlem

Fan det var 3 självklara val som stod ut mer än dem andra.
1. cerberus var grymt hur han fått till det men en singel loop för allt det knockar tyvärr ut min röst.
2. Project Ashe, trevligt bygge men saknade det lilla extra samt att jag misstänker att glaspanelerna är på fel sidor och klistermärkena satt kvar.
3. Bat Cave var jävligt väluttänkt, otroligt bra design och grym talang för "spray paint". Loopen kunde gjorts snyggare kring GFX>CPU men utöver det solklar vinnare.

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem

Batcave fick min röst, sinnessjukt bra gjord. Då Batman är en personlig favorit av alla superhjältarna så är mina krav desto hårdare, men otroligt väl genomfört.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Proffsmoddare

Batcave! +1

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Fantastiska byggen! Jag är grymt imponerad.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

GPU: RTX 3060 Ti || MB: ASUS TUF A520M-PLUS WIFI || CPU: Ryzen 5 5600X 4,6Ghz ---> Cooler Master Hyper 212 Black Edition || RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB || Chassi: Svive Halo S650 || PSU: Corsair TX650M 650W || OS: Win11 || SSD: Kingston A2000 1TB NVMe M.2 SSD || Mus: Logitech PRO X SUPERLIGHT || Tangentbord: Razer Huntsman Mini || Musmatta: Steelseries QcK+ || Monitor: MSI 27" Optix 165hz

Permalänk
Medlem

Tyckte att bat cave verkligen fångade upp stilen i Danny Elfmans Batman filmer, vilken är en stil jag gillar oerhört mycket (inte för att filmerna var så bra men miljöerna var sådär härligt dystopiska).

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Gillar "Luxerious" p.g.a. det mycket stilrena bygget och de små, målade detaljerna.

Permalänk
Medlem

Röstade på project ash.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Medlem

hade det funnits en utan fönster så hade den fått min röst

Visa signatur

"Don't Fear The Reaper"[/color]

Permalänk

Batcave!

Permalänk
Medlem

Bat cave tyckte jag var ballast

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

Var svårt att välja. Tyckte Project Ashe var snygt. Stod mellan tre val för min del. Project Ashe, Bat cave och Luxerous. Valde Bat cave för jag tyckte det såg stilrent ut och det var också riktigt ballt!

Visa signatur

Utvecklare inom Full Stack .NET, ASP.NET, Java, SQL, MySQL, XNA, jQuery, Javascript

Main PC: AMD Ryzen 5 7600X, MSI MAG CORELIQUID 420, Kingston FURY Beast DDR5 5600MHz 32GB, ASUS Prime B650M-A Wifi, MSI RX 6650XT, Crucial 480GB SSD, WD Blue 1TB, WD Green 500GB, Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

@marcus84: Jag håller med. Samma med alla LEDs. Jag skulle vilja se ett riktigt snyggt chassi som jag skulle kunna ha på mitt egna skrivbord. Detta är lite som datorvärldens svar på catwalken. Dvs inget som en normal person kommer använda.

Permalänk
Medlem

Infinity Core!

Om jag hade kliniskt dammfritt skulle jag valt den, lita lagom hysterisk och ändå syns det att det är ett genomtänkt bygge, mot att köpa färdig låda.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Får ej rösta

Citat:

Finalen av Dreamhack Casemod Championship går av stapeln på söndag den 3 december klockan 20:00

Annars så var de bara en som hade lite smak - "Luxerious" av Paparazzin
Endast pga färgvalet inte för dom mjuka slangarna å avsaknaden av mod.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Batcave!

Visa signatur

Sparka ut USA och Kanada från NATO!

Permalänk
Medlem

Skulle röstat Batcave om jag sett röstningen i tid. Helt klart mest kreativt, de flesta kan jag inte urskilja om man enbart satt in led och vatten i.

Visa signatur

[ Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5 ] [ Samsung Galaxy Z Flip 4 ]
[ Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2 ] [ LG 34WN750-B ]

Permalänk
Medlem

The Bat cave e till salu inför nästa bygge. kontakta mig på facebook Morgan Winberg från smygehamn/trelleborg