Made in Sweden Destiny 2 PC klan söker spelare

Permalänk

Made in Sweden Destiny 2 PC klan söker spelare

Tjena!

Made in Sweden, en gammal Destiny klan som nu expanderat till PC söker medlemmar.

Vi har spelat Destiny sedan start och är ett 100 tal medlemmar i PS4 klanen, men söker nu nya Guardians för att växa på PC sidan!

Vi är en glad, välkomnande och ickedömande klan vilket innebär att om du söker en rolig klan där alla ska trivas hör du hemma hos oss!

Vi kör allt content, men är inte bäst på något! Raider utlovas med erfarna sherpas!

Vi är generellt lite äldre (25 år och uppåt) och ser gärna att lite äldre Guardians söker sig till oss!

Skicka en förfrågan på https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2846685 !

// Cookiewookie

Permalänk
Medlem

@EmpathicLizard: Kul! Jag har skickat en förfrågan då jag inte har många att spela med. Har ni en discord också?. (28 år från Sthlm. Finns på shikens#2205)

Permalänk
Skrivet av Shikens:

@EmpathicLizard: Kul! Jag har skickat en förfrågan då jag inte har många att spela med. Har ni en discord också?. (28 år från Sthlm. Finns på shikens#2205)

Tjenare!

Japp, vi kör en discord också. Ska lägga till dig där, men hittar in din discord tag (kanske är något med stor-liten bokstav). Men lägg till mig så fixar jag resten: cookiewookie#1173

// CW

Permalänk
Medlem

@Cookiewookie: Kalas! yes ursäkta, Discord är Shikens#1049 blizz är Shikens#2205. Men la till dig.

Permalänk
Medlem

Hej, vi är ett gäng gobbar på 35+ som gärna joinar. Har lirat FPS sedan mitten på 90-talet

Har skickat in ansökan // aenima9

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av koffeinn:

Hej, vi är ett gäng gobbar på 35+ som gärna joinar. Har lirat FPS sedan mitten på 90-talet

Har skickat in ansökan // aenima9

finemang! Är det maugetar, fejk och kraag som är övriga?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av koffeinn:

Då är ni med! Skickade en invite till vår discord på bungie.net till er alla också!

Permalänk
Medlem

@Cookiewookie: Perfekt! Tackar!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej, jag letar efter folk att spela med på PC, har kört sedan start på PS4. 36 år gammal. Jag har skickat en ansökan på bungie.net. OWC#21102 på blizzard

Visa signatur

Mac Pro

Permalänk

@OWC: Fint! Lägger till dig! Lägg till mig på discord också så kan jag bjuda in dig till vår server!

Discord: cookiewookie#1173

// Cookie

Permalänk
Medlem

Hej hallå!

Två stycken 22-åringar som söker klan, Wernemar#2777 och Izaqski#2818 !
Bara att inva på battle.net om ni fortfarande söker.
Allt gott!

Visa signatur

Fractal Design Define R5 - Black Pearl || be quiet! PowerSupply (PSU) Pure Power L8 530W Modular || ASUS Z97-PRO GAMER || Intel Core i7-4790K - 8 trådar / 4,0GHz (4,4Ghz Turbo) / 8MB / Socket 1150 || Gigabyte GeForce GTX 980 4GB G1 GAMING || Crucial Ballistix Sport 8GB DDR3 1600MHz x2 || Samsung SSD 850 EVO SSD 250GB || Seagate Intern Hårddisk Desktop HDD 1TB || Seagate Firecuda 2TB 3.5" SSHD ||

Permalänk
Medlem

Har skickat förfrågan om att joina eran klan, warlock lvl 20 240.

Swepostman.

Visa signatur

| MB MSI S02 Inet edition | CPU 7700K @ 4.8 Ghz (DELID) | CPU KYL NZXT X52 240mm RAD | GPU EVGA RTX3080 FTW3 ULTRA GAMING | RAM 16Gb Corsair 3600Mhz@3600 CL16 | SSD Gigabyte NVMe 1Tb | Chassi Fractal Design S2 TG | PSU EVGA Supernova 750W G2 |

Permalänk
Skrivet av Wernemar:

Hej hallå!

Två stycken 22-åringar som söker klan, Wernemar#2777 och Izaqski#2818 !
Bara att inva på battle.net om ni fortfarande söker.
Allt gott!

Ni är redan inne, men skriver här så folk ser att det går fort!

Skrivet av p_stman:

Har skickat förfrågan om att joina eran klan, warlock lvl 20 240.

Swepostman.

Yes, vi har lagt till dig under dagen!

Välkomna!

Permalänk
Medlem

@Cookiewookie: Jag Joinar gärna körde d1 ganska mycket min btag är Shinago#21386 hunter 284 atm

Permalänk
Skrivet av Fretch:

@Cookiewookie: Jag Joinar gärna körde d1 ganska mycket min btag är Shinago#21386 hunter 284 atm

Välkommen Välkommen!

Permalänk
Medlem

Jag och brorsan började för någon dag sen och vi märkte att de inte har matchmaking på nightfall eller leviathan. Vi är även rätt så duktiga i crusible. Ligger oftast på 25+. Tror att båda har ca 265-27. Battlenet Ravo#2209 och Rebo016#2192 .

Permalänk
Skrivet av pingu88:

Jag och brorsan började för någon dag sen och vi märkte att de inte har matchmaking på nightfall eller leviathan. Vi är även rätt så duktiga i crusible. Ligger oftast på 25+. Tror att båda har ca 265-27. Battlenet Ravo#2209 och Rebo016#2192 .

Tja! Släpper in er, men bara så du vet så tittar inte vi på light eller hur bra man är, utan mer om man är trevlig och go

Skickar invites till discord på bungie.net till er!

Permalänk
Medlem

Jag är skit gammal 53 bast skickat req , fattar nada men ni får lära mig. (inbiten singleplayer i vanliga fall)

Permalänk
Medlem

@cookiewookie tjabba! Kanske joinar, men har inte köpt spelet än

Permalänk
Skrivet av najdorf:

Jag är skit gammal 53 bast skickat req , fattar nada men ni får lära mig. (inbiten singleplayer i vanliga fall)

självklart! Vad heter du så kan jag lägga in dig direkt!

Skrivet av McEdvin:

@cookiewookie tjabba! Kanske joinar, men har inte köpt spelet än

Tjenare =D Long time no see! Ja, d2 på pc är destiny som det förtjänar att spelas! klart du ska med!

Permalänk
Medlem

@Cookiewookie: Aha men de är ju bra Trodde att de va en liten seriös sida men vi gillar väl och ha kul Awesome, ses nog inne ikväll då.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@Cookiewookie: Skickade en req, 29 åring som lirat i annan clan från release men det har stagnerat där med aktiviteten. limey#2788 på bnet. Skulle vara kul att börja spela med er.

Permalänk
Medlem

Kul!

@Cookiewookie: Kul att ni även skapat en klan för PC! Var tidigare med i ps4-klanen Har skickat en request. Flippetyflop#21398

Permalänk
Medlem

@Cookiewookie:

Skickade även jag in en Req. Tvåbarnsfar i övre 30-registret med på tok för lite egentid. Men Destiny 2 har varit skoj hittills och är gärna med och bidrar på något sätt i en gemytlig gemenskap. Kommer smita inom discord de tillfällen som går, men blir troligen/tyvärr inte allt för ofta. Gäller att hålla de små sovandes

b-net: Enekk#2839

Visa signatur

-----

AMD 5600x :: 3080 :: Oculus Rift S + Flygnördsprylar

Permalänk
Medlem

Hade varit roligt, vi är typ 6 irl kompisar som spelar, och vi letar efter en klan!

åldersspann 24-30 år!

Battletag: tjobbo#2325

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

Från PS4 till PC :)

@Cenny: @Cookiewookie: Kul att ni skapat en PC-klan också, gått över från PS4 till PC. Skickat request med. KaptenFem#2997

Permalänk

Dom allra flesta har nu gått med, men det finns fortfarande platser kvar! Skriv här och skicka en request så släpper vi in!

Permalänk

Hoppade ur Swec-clanen då den verkade hyffsat död.

Jag och min kompis joinar er gärna, båda lirar PC

Battletag: Chrollos#2868 samt SpicyNacho#2960
Discord: Chrollos#4551

Visa signatur

Raijintek Ophion Evo | 9900K | EVGA GTX 1080Ti | Gigabyte Z390 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | Corsair H100i |