Nominera årets bästa produkter i European Hardware Community Awards 2017

Permalänk
Melding Plague

Nominera årets bästa produkter i European Hardware Community Awards 2017

Sommarens European Hardware Awards under Computex 2017 i Taipei följs ännu en gång upp av Community Awards, där det är upp till medlemmarna att göra sina röster hörda!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Var en del att nominera.😝

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hemmadator | Intel Core2Duo E8400 3GHz | 2048MB RAM 800MHz | ATI Radeon HD5750 512MB | ASUS P5QPL-AM | Corsair CX430 430W | Western Digital Caviar Blue 500GB | Seagate Barracuda 500GB | Intel 330 128GB |
Skoldator | Intel Core I7 950 3.06 GHz | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9 | ASUS GeForce GTX 465 1GB | ASUS P6T SE | OCZ MODXSTREAM PRO 700 WATT | CM Storm Scout |

Permalänk
Medlem

Tror att årets produkt antingen faller på 8700K eller R5 1600 eller R7 1700 (med X eller utan?)

Permalänk
Medlem

Undrar om det finns någon enda person som kan ge en vettig och välmotiverad nominering till var och en i samtliga 41 klasser?
Vem f*n har koll på alla nätaggretgat, bildskärmar, grafikkort, moderkort, RAM-minnen, mobiltelefoner, handdatorer, .... , som släppts under året?

Jag svarade bara på de två kategorier där jag tycker mig ha koll.

Permalänk
Medlem

Såklart så glömmer man ju att skriva in sitt namn efter att man kommit på en bra motivering!

Visa signatur

:>

Permalänk
Medlem

Varför finns det inga alternativ att välja emellan från en lista i varje kategori som t.ex. förra året?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

De var en del frågor, får sätta mig med detta senare ikväll!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Avstängd

Kom till 1/3 sen pallade jag inte mer för lång.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Inaktiv

Lycka till för den personen som ska sammanställa resultaten utan svarsalternativ.

Men samtidigt tar det bort en massa skitsvar. Jag har t.ex. ingen aning om vilka skärmar som är bäst idag, jag vet det finns några grymma. Men genom att inte ha svarsalternativ så blev det inte att jag valde en helt okänd produkt som jag trodde var bra.

Så svaren som ni får nu har folk ansträngt sig lite mer att få fram, detta lär även leda till mindre svar.

Permalänk
Skrivet av anon159643:

Lycka till för den personen som ska sammanställa resultaten utan svarsalternativ.

Men samtidigt tar det bort en massa skitsvar. Jag har t.ex. ingen aning om vilka skärmar som är bäst idag, jag vet det finns några grymma. Men genom att inte ha svarsalternativ så blev det inte att jag valde en helt okänd produkt som jag trodde var bra.

Så svaren som ni får nu har folk ansträngt sig lite mer att få fram, detta lär även leda till mindre svar.

lol, jag håller med, jag började fylla i o svara, men sedan var det så många delar jag inte kunde svara på utan att bara hitta på, så jag gav up la ner det hela...men önskar alla som deltog god tur...

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cuby:

Såklart så glömmer man ju att skriva in sitt namn efter att man kommit på en bra motivering!

Vad var det för motivering?
Om du ger den till oss så kanske vi kan hitta ditt bidrag...

Permalänk

Glädjen när man inser man glömde skriva sitt användarnamn efter man skickat in den...

Finns det någon möjlighet att lägga till?

Permalänk
Medlem

Förstår inte riktigt varför man inte lägger till ett separat fält för användarnamn och gör det obligatoriskt att fylla i detta om man också svarat på den sista frågan.

Om man måste fylla i varje fält för att ha en chans att vinna så kommer folk bara att ordbajsa då det troligtvis inte finns en enda person som har koll på och erfarenhet av flera produkter i samtliga kategorier. Man kommer kort och gott endast nominera de produkter som man själv eller någon annan äger och är nöjd med, de som fått bra betyg i recensioner, eller några man bara råkar känna till, bara för att ha en chans att vinna.

Permalänk
Skrivet av VadSaDu:

Kom till 1/3 sen pallade jag inte mer för lång.

Fyllde i 2 (2 frågor), sen insåg jag hur mycket det var och sket i det istället.
Insåg att jag inte har den kollen på ALLA produkter som dom efterfrågar..

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Permalänk
Skrivet av Cuby:

Såklart så glömmer man ju att skriva in sitt namn efter att man kommit på en bra motivering!

Samma här, missförstod de, de borde ha inkluderat detta vid slutet, inte i början. Lite dåligt tyvärr.

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk

Höll koll på de mesta, däremot speakers, gamingstolar och lite sånt var väl inte de lättaste. Komponenter, datorer etc var ganska lätt men kör man med bra headset har man knappast bra högtalare samtidigt. Dock lite weird att de inte frågade om någon TV

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem

Eller kanske haft en separat ruta för att fylla i användarnamn.

Visa signatur

:>

Permalänk
Medlem

@Cuby @Hoggaforfan @Bloodstainer

Haha! Roligt att se att man inte är ensam i alla fall...

Fixade smileyn
Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Medlem

@Lineri:
Tanken är att man fyller i det man vill, man kan lämna tomma rutor på de områden man inte känner sig up to date på eller relevanta. Och att det inte finns förvalda alternativ betyder att endast folk som vet kan rösta. dvs. random personer kan inte komma och fylla random svar endast för att delta i tävlingen.

Permalänk
Medlem

Sätter en tia på att resultatet mer kommer spegla de populäraste produkterna istället för de bästa. Men men, jag ser ändå fram emot resultaten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Sätter en tia på att resultatet mer kommer spegla de populäraste produkterna istället för de bästa. Men men, jag ser ändå fram emot resultaten.

Det är samma sak i dessa sammanhang.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net