Diverse saker säljes/skänkes!

Permalänk
Expertgissare

Diverse saker säljes/skänkes!

Har lite diverse saker som jag tänkt att sälja samt skänka bort.

Bild 1:
Lite delar från en slaktad Asus G53JW spel laptop (av äldre modell)
2x fläktar, högtalare, kort med två usb och minneskort, kort för två sata enheter, kort med mick/hörlursuttag och en usb, tutchpad, hårddiskvagga, batteri 14,6V 5200mAh (som ska vara i bra skick innan datorn paja) och tillhörande laddare.
Vet inte hur användbart det mesta är förutom eventuellt laddaren, så skänkes mot upphämtning alt frakt.

Övrigt på bild 1 är, AzureWave PCI Express Half MiniCard med kabel för antenner (dock inga antenner), en tom mini PCI combo II som följde med mitt moderkort, två 2BG DDR3 ramstickor.
Pris? Annonspriset alt bud, plus eventuellt frakt.

Bild 2:
Tre usb förlängare, tre micro-usb, en mini usb, en usb-ps2, en vga kabel, en dvi kabel (dock två på bild), två stycken Fractal Design lågvarvsadaptrar, en mick Hyperx/Qpad, ide till sata, ide till 6-pin, två ide kablar, påse med olika adaptrar till usb för laddning, påsar med olika skruvar och distanser, två "sprutor" med kylpasta (lilla=CM stora=Noctua), ett par usb drivna högtalare med aux in (smältlim på köpet) och sist en slipsmikrofon.
Allt skänkes mot frakt alt upphämtning, betala 30kr och få en Mmmumsig överraskning

Bild 3:
Två stycken gamla Sony telefoner, en lite nyare.
Från vänster, Xperia Z (den första) glappande samtalshögtalare, går att fixa för den som orkar, annars väldigt bra skick.
Sony-Ericsson C901 (fungerar vad jag vet) Sony-Ericsson K810I (strulande joystick, men fungerar). Bud plus frakt på Xperia Z`an, skänker resten.

Bild 4:
En Mionix Naos 8200, fullt fungerande. En Razer Deathadder (första modellen om jag minns rätt), fullt fungerande, dock tagit bort den gummerade ytan som hade massa repor efter att ha legat löst i en låda. Rengör båda innan dom skickas iväg.
Bud plus eventuell frakt.

Betalning med Swish.
Allt som inte hittar ny ägare tar jag till tippen vid månadsslutet.
Fråga på vid funderingar

Läs hela annonsen här

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Halloj! Tar gärna det på bild två om det går bra? 🙂. Mvh//

Permalänk
Medlem

Tar gärna mössen för 100 kr med frakt.

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av bobish:

Halloj! Tar gärna det på bild två om det går bra? 🙂. Mvh//

Det går bra det, återkommer med fraktkostnad

Skrivet av deSouza:

Tar gärna mössen för 100 kr med frakt.

Bud noterat, låter det gå några dagar för att se vart det hamnar

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk

Tar gärna laptop batteriet på bild 1 mot fraktkostnad.

Mvh Alfons

Permalänk
Medlem

Kan gärna ta en fläkt med brevfrakt

Permalänk
Medlem

Bjuder 200 plus frakt för mössen. Bara skicka som dom är,snabbt och enkelt.

Permalänk
Medlem

Bjuder 100 kr för Xperia Z.

Permalänk
Medlem

Tar gärna laddaren och batteriet till Asus G53JW.

Permalänk
Medlem

"dock tagit bort den gummerade ytan som hade massa repor efter att ha legat löst i en låda"
Vad menas?

Permalänk

Asus G53JW laddaren och batteri för 80:- plus frakt

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av alfonsg00:

Tar gärna laptop batteriet på bild 1 mot fraktkostnad.

Mvh Alfons

Har en spekulant via pm på delarna från bärbara, återkommer ifall det inte blir något där.

Skrivet av Edmondo:

Kan gärna ta en fläkt med brevfrakt

Har en spekulant via pm på delarna från bärbara, återkommer ifall det inte blir något där.

Skrivet av Iglum:

Bjuder 200 plus frakt för mössen. Bara skicka som dom är,snabbt och enkelt.

Bud noterat

Skrivet av ML50:

Bjuder 100 kr för Xperia Z.

Bud noterat

Skrivet av ML50:

Tar gärna laddaren och batteriet till Asus G53JW.

Stället dig i kö som intresserad

Skrivet av avm:

"dock tagit bort den gummerade ytan som hade massa repor efter att ha legat löst i en låda"
Vad menas?

Som på denna bild, (inte min) fast då tog jag bort allt det "gummerade"
http://oi51.tinypic.com/2w2hbhy.jpg

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Det är möjligtvis inte så att du har skruvar till psu i en av påsarna (unc 6-32 är det tror jag), jag behöver hela 2st och vill gärna slippa beställa ett helt kit med skruvar för att jag behöver 2.

EDIT: Ignorera detta. Fanns på Kjell.com ser jag, hur jag nu missade dem när jag kollade där tidigare..

Permalänk
Medlem

Budar 150:- + frakt för deathaddern

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av avm:

Budar 150:- + frakt för deathaddern

Bud noterat.
Dock ledande bud på båda för 200, så det budet ligger högst då det är för båda och det bara skiljer 50kr

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Expertgissare

En liten uppdatering!

Som det ser ut just nu så är första stycket på bild 1 reserverat.
Övrigt på bild 1, minnen, wifi kort mm inga bud lagda.

Allt på bild 2 är skeppat och klart.

Bild 3, Xperia Z'an har jag ett bud på 100kr och slutdatum på den är 25 september kl 20:00
Övriga telefoner går till tippen om ingen vill ha dom i slutet av månaden.

Bild 4, har bud på båda mössen för 200kr, slutdatum den 29 september.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Jag har hittat en arctic freezer pro, men behöver "lugsen" till ett amd-system. Är det möjligtvis någon som har sådana som kan tänka sig dela med sig? Vore supertacksamt!