Nvidia släpper Geforce-drivrutin för Destiny 2

Permalänk
Melding Plague

Nvidia släpper Geforce-drivrutin för Destiny 2

Inför det annalkande betatestet av Destiny 2 kan Nvidia bekräfta en drivrutin som utvecklats i samarbete med utvecklaren och ämnar att erbjuda den bästa upplevelsen under testperioden.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

Haha, köpte mitt Gainward GTX 1080 Ti Phoenix förra veckan. Typiskt.

Kan hända att Dustin kan vara smidig förstås.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon5930:

Haha, köpte mitt Gainward GTX 1080 Ti Phoenix förra veckan. Typiskt.

Kan hända att Dustin kan vara smidig förstås.

Skickades från m.sweclockers.com

Köper ett grafikkort för nästan 10papp..klagar på ett spel som kan hittas för 349-499:-

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av VadSaDu:

Köper ett grafikkort för nästan 10papp..klagar på ett spel som kan hittas för 349-499:-

Principfråga, sedan skadar det inte med bundlade spel.

Skickades från m.sweclockers.com

Edit: Enligt Nvidias svenska sida så medverkar inte Dustin ens men de flesta andra ÅFar gör det. Så kan vara värt ett försök om ni handlat från exenpelvis CDON, Webhallen, Komplett, Inet eller Elgiganten då samtliga dessa är listade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Haha, köpte mitt Gainward GTX 1080 Ti Phoenix förra veckan. Typiskt.

Kan hända att Dustin kan vara smidig förstås.

Beställde mitt 1080Ti av Inet i söndags, och kampanjen verkar ha börjat i måndags, men hörde av mig till deras chatt och frågade lite fint om det fanns möjlighet för mig att ta del av kampanjen och 10 minuter senare hade jag fått ett mail med en kupong.

Riktigt snyggt av Inet faktiskt, de hade inte alls behövt göra det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krabbtumme:

Beställde mitt 1080Ti av Inet i söndags, och kampanjen verkar ha börjat i måndags, men hörde av mig till deras chatt och frågade lite fint om det fanns möjlighet för mig att ta del av kampanjen och 10 minuter senare hade jag fått ett mail med en kupong.

Riktigt snyggt av Inet faktiskt, de hade inte alls behövt göra det.

Skickades från m.sweclockers.com

Tjusigt! Själv köpte jag mitt kort från EVGA för en månad sedan, men eftersom det är Nvidia som har kampanjen hyser jag inga större förväntningar.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krabbtumme:

Beställde mitt 1080Ti av Inet i söndags, och kampanjen verkar ha börjat i måndags, men hörde av mig till deras chatt och frågade lite fint om det fanns möjlighet för mig att ta del av kampanjen och 10 minuter senare hade jag fått ett mail med en kupong.

Riktigt snyggt av Inet faktiskt, de hade inte alls behövt göra det.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag satt i liknande sits när jag köpte mitt 980ti från Inet.
Jag klickade hem ett grafikkort för det bara fanns 2st på lager. ett par timmar senare (mot kvällningen) hade de lagt upp nya på lager (50+) bundlade med Rise of the Tomb Raider (Ett spel jag också ville ha)
Givetvis så skickade de "dagens" ordrar ca 30-60min innan denna uppdatering på sidan. Så kunde inte avboka och boka nytt.

Så jag skickade mail direkt och beskrev min situation, och de sa att givetvis ska jag få min kupong till spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Principfråga, sedan skadar det inte med bundlade spel.

Skickades från m.sweclockers.com

Edit: Enligt Nvidias svenska sida så medverkar inte Dustin ens men de flesta andra ÅFar gör det. Så kan vara värt ett försök om ni handlat från exenpelvis CDON, Webhallen, Komplett, Inet eller Elgiganten då samtliga dessa är listade.

Jag beställde nyss ett MSI 1080 Gaming X från just Dustin och till min förvåning fick jag med "Nvidia Destiny 2 Voucher" på köpet. Detta marknadsförs inte ens på produkten utan det står bara att man får med en Fnatic-keps och spelet Little Nightmares (MSI Voucher). De uppdaterar förhoppningsvis produktsidan snart.

Permalänk
Medlem

Ge mig spelet nu

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Krabbtumme:

Beställde mitt 1080Ti av Inet i söndags, och kampanjen verkar ha börjat i måndags, men hörde av mig till deras chatt och frågade lite fint om det fanns möjlighet för mig att ta del av kampanjen och 10 minuter senare hade jag fått ett mail med en kupong.

Riktigt snyggt av Inet faktiskt, de hade inte alls behövt göra det.

Skickades från m.sweclockers.com

Smidigt!

Skrivet av Vorgor:

Jag beställde nyss ett MSI 1080 Gaming X från just Dustin och till min förvåning fick jag med "Nvidia Destiny 2 Voucher" på köpet. Detta marknadsförs inte ens på produkten utan det står bara att man får med en Fnatic-keps och spelet Little Nightmares (MSI Voucher). De uppdaterar förhoppningsvis produktsidan snart.

Nice, kan hända att de inte har uppdaterat sitt om att även de ingår i kampanjen. De andra butikerna listas iallafall: https://www.nvidia.se/graphics-cards/geforce/pascal/destiny-2...

Jag har kontaktat Dustin, får se vad de säger.

Permalänk
Skrivet av VadSaDu:

Köper ett grafikkort för nästan 10papp..klagar på ett spel som kan hittas för 349-499:-

Lyckos dig som fått vara i Phoenix, jag vill dit också
Kanske blir en resa nästa sommar.
Jag gillar öken och värme...

Visa signatur

Arbetsdator: Imac 27" Core I3@3,2 Ghz, 1TB HDD. Backup: Scaleo home server 2205 2+2TB
GamerPC: Core i7 2,8 Ghz, 6GB DDR3, Geforce 2x680 Sli, 128GB Samsung 830 SSD, Corsair 750W nätagg, W7 Ultimate.

Permalänk
Medlem

woot? är det en öppen beta till pc? när kan man joina den?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Surxx:

tisdag nästa vecka för er som också är lata

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@ggalaxyy: Vilka är lata ? De som frågar när datumet är ?
eller inte orkar googla ?:P

la till mer
Permalänk
Medlem
Skrivet av Surxx:

@ggalaxyy: Vilka är lata ? De som frågar när datumet är ?
eller inte orkar googla ?:P

lol menade att jag var lat som inte orkar kolla i första hand. Och hänvisade till andra lata personer som mig.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@ggalaxyy: Jaha ok nu förstår jag ^^
Srry
Saker kan visst tolkas väldigt fel ibland

Permalänk
Medlem

hmm var nått speciellt med PC verren,, kommer inte ihåg vad det var.

Permalänk
Inaktiv

Fick mail från Dustin idag, vi som köpte kort förra veckan därifrån kommer få nycklar också. Får man inte utskickat så kan man kontakta deras kundtjänst vad jag förstod så bara göra ett försök.