Cnc:a dekorationer i trä eller metall i Göteborg

Permalänk
Medlem

Cnc:a dekorationer i trä eller metall i Göteborg

Är det någon som vet om någon firma sysslar med sånt här i Göteborg? Jag ska ha bröllopsfest i september och tänkte försöka beställa en eller ett par skyltar med våra namn och lite annat på till festen, i trä eller metall men har svårt att hitta någon som gör sånt. Någon av er moddare kanske känner till nån firma eller person som gör sånt här på beställning?

Visa signatur

Moderkort: GIGABYTE B550 AORUS PRO V2 PSU: Corsair RM850X CPU: AMD Ryzen 5 5600X Kylare: NZXT Kraken Z53 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR RAM: G.Skill Trident Z 32GB (4x8GB) DDR4 / CL16 / 3200 MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Release:

Är det någon som vet om någon firma sysslar med sånt här i Göteborg? Jag ska ha bröllopsfest i september och tänkte försöka beställa en eller ett par skyltar med våra namn och lite annat på till festen, i trä eller metall men har svårt att hitta någon som gör sånt. Någon av er moddare kanske känner till nån firma eller person som gör sånt här på beställning?

Finns en firma som jag jobbat på i Göteborg som heter "Bågenfelts och Hellströms AB". Dom har säkerligen kompetensen att fixa det du söker, men då dom är en industri har dom ofta väldigt mycket att göra. Men det skadar aldrig att ringa och fråga. Hemsida

Mvh Simon

Visa signatur

|MB: MSI X570 GAMING PLUS |CPU: Ryzen 5600X @ 4800Mhz |GPU: ASUS RTX 2070 SUPER ROG Strix |RAM:Corsair Vengeance RGB PRO @ 3600Mhz|SSD Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Medlem

@Segmonsson: Tack för tipset! Jag kontaktar dem till att börja med så får vi se hur det går.

Visa signatur

Moderkort: GIGABYTE B550 AORUS PRO V2 PSU: Corsair RM850X CPU: AMD Ryzen 5 5600X Kylare: NZXT Kraken Z53 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR RAM: G.Skill Trident Z 32GB (4x8GB) DDR4 / CL16 / 3200 MHz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Release:

Är det någon som vet om någon firma sysslar med sånt här i Göteborg? Jag ska ha bröllopsfest i september och tänkte försöka beställa en eller ett par skyltar med våra namn och lite annat på till festen, i trä eller metall men har svårt att hitta någon som gör sånt. Någon av er moddare kanske känner till nån firma eller person som gör sånt här på beställning?

Skola kan funka, kan bli lite stressigt att få ihop det till September om du inte hittar några som kör sommarskola.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10