Sladdlöst headset - mer problem än nytta?

Permalänk
Medlem

Sladdlöst headset - mer problem än nytta?

Hej,

Funderar på ett nytt headset till telefonen och är då intresserad av något sladdlöst. Är det värt det eller är det ytterligare en grej man måste ladda? Samt hur är batteritiden?

Önskvärt vore också ett headset som flera telefoner kunde vara ansluta till samtidigt då jag har tre telefoner, finns det en sådan möjlighet vore det guld

Permalänk
Medlem
Skrivet av MsSmith:

Önskvärt vore också ett headset som flera telefoner kunde vara ansluta till samtidigt då jag har tre telefoner, finns det en sådan möjlighet vore det guld

Tror Apple Airpods har sådan funktion.

Permalänk
Avstängd

Jag vet inte om det jag använder har funktionen att koppla ihop fler men ruskigt skönt är det iallafall och funkar kalas.

https://www.plantronics.com/middle-east/product/voyager-legen...

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

Brrr vilka priser haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av MsSmith:

Brrr vilka priser haha

Kvalitet och ordentliga funktioner kostar.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk

Plantronic & Jabras varianter brukar ha stöd för 2 telefoner iallafall.
Dock verkar jag alltid få problem med mina BT headsets efter en tid då det gäller samtal.
Som hörlurar får jag aldrig problem, men efter ett tags användande börjar de jag ringer få problem med att höra.

Visa signatur

http://www.solliefoto.se - En hobbyfotografs hem - Datorsystem:
Många, har tappat räkningen....

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MsSmith:

Brrr vilka priser haha

Har du en stereo för 180 000 kr så ska nog inte hörlurar för mellan 600-2000 kr ta död på dig.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

Nej inte ekonomiskt men för vad man får för pengen känns det mycket...